En hoe gaat jouw partner gekleed

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Vr 01 Aug 2014, 16:38

En de BP mannen natuurlijk  :)

Houden de partners van gemakkelijk zittende kleding
Houden de partners van  een stropdas ( Om die vervolgens na het werk zo snel mogelijk de hoek in te smijten  :biggrin2: )
Draagt je partner graag een kostuum

Hier hangt geen enkele stropdas in de kast
Ook geen overhemden
Ook geen kostuum

Wel spijkerbroeken truien en shirts en voor in de zomer natuurlijk de korte broek
TMG1961
5-sterren

Re: En hoe gaat jouw partner gekleed

Berichtdoor TMG1961 » Vr 01 Aug 2014, 16:41

Heb dan wel geen partner maar ik loop altijd in spijkerbroek en t-shirt en/of trui. Een hemd heb ik extreem zelden tot nooit aan en een kostuum al helemaal niet. Heb wel 2 stropdassen maar die hangen meer ter decoratie in de kast samen met een kolbert jasje, nette broek en 2 hemden  :biggrin2:
renate1985
5-sterren

Berichtdoor renate1985 » Vr 01 Aug 2014, 16:46

Mijn manneke draagt spijkerbroeken met longsleeves of shirt.
In de zomer 3 kwartsbroek met shirt.

Lekker casual dus  :biggrin2:
charmed
5-sterren

Berichtdoor charmed » Vr 01 Aug 2014, 16:51

Geen spijkerbroeken, vaak broeken met van die hele grote broekzakken, waar je van alles in kan stoppen en dat stopt ie er dan ook in, met T-shirtjes. Lange mouw en korte mouw. Een enkele spijkerbroek voor net, omdat ie het moet van mij  :biggrin2: Wil niet weer dat hij zo'n broek aantrekt met van die grote broekzakken en die volpropt. ugh  :biggrin2:
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 01 Aug 2014, 16:57

Toen ik Leo leerde kennen droeg hij donkergrijze of donkerblauwe pakken, wit overhemd, stropdas. IBM voorschriften. En dat stond hem nogal Goddelijk :dribble:  :biggrin2:. Ik zal toch eens kijken of ik nog wat foto's uit die tijd kan vinden :)

Toen IBM die regel los liet, liet Leo zijn pakken ogenblikkelijk in de kast hangen :biggrin2:

Nu kleed hij zich heel casual. En als hij moet werken : dierenambulance kleding.
Charlie Angel
Moderator

Berichtdoor Charlie Angel » Vr 01 Aug 2014, 17:06

Ik ben wel benieuwd naar die goddelijke Leo in pak, dus hup hup zoeken naar een foto. :biggrin2:

Tijdens werk heeft Michiel bedrijfskleding aan.
Nu ben ik gek op mannen in kostuum, maar daar had ik toch een ander beeld bij. :biggrin2:

Normaal draagt hij een mooie spijkerbroek met leuk t-shirt.
Eigenlijk draagt hij heel het jaar rond shirtjes met korte mouwen, zijn kacheltje staat niet helemaal goed afgesteld volgens mij.  :biggrin2:
Er hangen wel wat overhemden in de kast, maar die hangen daar vooral.
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Vr 01 Aug 2014, 17:10

Ik vinnum heul lief hoor, maar ik doe altijd maar gewoon alsof ie geen kleding aanheeft  :-X

Wellicht klinkt bovenstaande iets anders dan ik het bedoel  ;D  Ik bedoel eigenlijk gewoon dat ik 'm liever in een spijkerbroek zie, dan in de eeuwige joggingbroek  ::) 
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op Vr 01 Aug 2014, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Borke
5-sterren

Berichtdoor Borke » Vr 01 Aug 2014, 17:12

Casual: spijkerbroek, Tshirt of vrolijk gekleurd overhemd.
Nette spijkerbroeken en truien/vesten, of Fjallraven broek.

Kostuums hangen achterin in de kast en hij heeft (nog) niet alle stropdassen weggegooid, maar ik kan he niet heugen dat hij er een gedragen heeft  :biggrin2:
Sieglinde
5-sterren

Berichtdoor Sieglinde » Vr 01 Aug 2014, 17:16

Jogging met shirt voor thuis als we niet buiten hoeven. Haar in afrocoupe,
Anders nette jeansbroek met shirt( zonder drukke print) lang of korte mouw. Vaak met knoopjes vooraan en dan laat ie er altijd wat open.  ::) vrij nette schoenen eronder. Geen sneakers.
Hij heeft het wel nogal voor broeken met een laag kruis( dus niet gewoon laag hangende broeken. Ze zitten op normale hoogte maar alles heeft wat meer plaats :biggrin2:)
Ronald
5-sterren

Berichtdoor Ronald » Vr 01 Aug 2014, 17:40

Ik zal zelf maar antwoorden  :biggrin2:

Casual. Laatste tijd vooral broeken van Human Nature (zitten lekker en passen redelijk om de horeca-spoiler). Zitten over het algemeen ook genoeg zakken in voor sleutels, pasjes, portemonnee, portefeuille. T-shirts allemaal van Fruit of the Loom. Zo nu en dan een t-shirt met een tekst ("I'm not insane! My mother had me tested!) of zoiets. Als het wat frisser wordt een ruitjesvest. Aan de voeten degelijke Zweedse klompen.
Erna
5-sterren

Berichtdoor Erna » Vr 01 Aug 2014, 18:26

Naar het werk: Pak
Thuis: Casual
Naar shows: Casual en dat wordt later omgekleed naar pak.
Lil
5-sterren

Berichtdoor Lil » Vr 01 Aug 2014, 18:28

Hij heeft zich nog niet aan mij voorgesteld, dus ik weet het niet...
Boeffie Blafmans
5-sterren

Berichtdoor Boeffie Blafmans » Vr 01 Aug 2014, 18:58

Wij krijgen tweedehands casual kleren van vrienden/familie eens per jaar. Anderen bepalen dus hoe wij erbij lopen. De kleren van Stef zijn altijd vies en stuk. Ik let iets meer op en doe ook wat minder grof werk, dus loop er iets netter bij. Het moet vooral lekker zitten en ongeveer de goede maat zijn. En in de winter warm zijn. De rest maakt niet uit. Al heb ik wel nog wat nettere kleren van vroeger die ik apart houd en nu bv aan doe als ik naar de zweedse lessen ga. Stef heeft een broek en een trui die hij apart houdt voor een bezoek aan een bank of notaris oid. Een hele ouderwetse ribfluelen broek van mijn vader uit de jaren stillekes die net te kort is en iets dat er qua kleur niet echt bij past :biggrin2:
Urs
5-sterren

Berichtdoor Urs » Vr 01 Aug 2014, 19:40

Of werkkleding met overall, of korte broek , shirt met overall, of boxershort met overall tijdens het melken ( zonder shirt) 
Wanneer niet tussen de koeien maar buitenshuis Casual. En ik draag momenteel camping outfit oftewel joggings , harembroek met shirt die vies mogen worden ( overall past even niet ) en buitenshuis een positie broek met netter ( nieuwer) shirt.
-Saskia-
5-sterren

Berichtdoor -Saskia- » Vr 01 Aug 2014, 20:20

:biggrin2: In functie: Italiaans maatpak met das.
Vrije tijd: spijkerbroek en overhemd/polo.

*en droomt verder*  8) ::)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”