Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Xaja
#2967890
Ik weet niet of het hier hoort maar omdat het eigenlijk over gezondheidsproblemen ging leek dit mij de juiste plaats. Mocht dit niet zo zijn dan sorry.

Hebben jullie een andere hond is de vraag die ik de laatste tijd heel veel krijg en ik kan het me wel voorstellen. Wat een verschil zeg!!! En nee het is dezelfde hond hoor. Het is nog steeds onze Xaja en als je goed kijkt zie je dat ook wel aan die enorme oren, die ze niet altijd even goed gebruikt  Waar een gebroken elleboog al niet goed voor is. Na vijf jaar dokteren met haar allergieën waarschijnlijk nu eindelijk iets gevonden (Atopica) waar ze goed op reageert. En die verandering van haar vacht komt omdat ze nu al 8 weken geen prednison meer krijgt. Alles wat afgeremd werd door de prednison krijgen we nu voor onze kiezen dus ook het wisselen van vacht naar de zomervacht. Gelukkig is dat bijna voorbij  wat een haren heeft die meid zeg. Pfffff ik bleef stofzuigen. Ze was al mooi maar nu vind ik haar nog mooier. Ze is gewoon blond en ik vind haar prachtig.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding:mbounce:

Barfplaats wordt gesponsord door