Seniorenvlees?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Seniorenvlees?

Berichtdoor Barfplaats

inge58
5-sterren

Seniorenvlees?

Berichtdoor inge58 » Di 22 Jul 2014, 19:37

Ik had vandaag een ontmoeting met iemand die ik jaren geleden wegwijs heb gemaakt met rauwe voeding voor haar hondje.
Ik had haar lang niet gezien en vroeg dus of ze nog steeds vlees voerde aan haar hondje.
Ja hoor,zei ze. Seniorenvlees..... :o
Op mijn vraag wat dat dan wel was bleek dat ze tegenwoordig kuipjes en blikjes voert.  :(
Geen vlees meer dus.....jammer!!
Martine-Tom
5-sterren

Re: Seniorenvlees?

Berichtdoor Martine-Tom » Di 22 Jul 2014, 19:45

Joh dat is aan de orde van de dag. Hier ook, iemand 3 jaar geleden geholpen met haar zieke hond over te zetten, helemaal om was ze. Nu heeft ze een geredde hond uit Spanje ofzo, de vorige is overleden na 2 jaar reserve tijd door het vers (haar woorden) maar dit is een zwerfhond dus die kan veel meer hebben...dus krijgt die Aldi brok  ::)
flodder en dwarrel
5-sterren

Berichtdoor flodder en dwarrel » Wo 23 Jul 2014, 01:21

Martine-Tom schreef:Joh dat is aan de orde van de dag. Hier ook, iemand 3 jaar geleden geholpen met haar zieke hond over te zetten, helemaal om was ze. Nu heeft ze een geredde hond uit Spanje ofzo, de vorige is overleden na 2 jaar reserve tijd door het vers (haar woorden) maar dit is een zwerfhond dus die kan veel meer hebben...dus krijgt die Aldi brok  ::)

mijn zwerfhond uit spanje kende juist geen brok en door haar ben ik overgestapt op vers  :D
Ruisje
5-sterren

Seniorenvlees?

Berichtdoor Ruisje » Wo 23 Jul 2014, 01:38

inge58 schreef:Ik had vandaag een ontmoeting met iemand die ik jaren geleden wegwijs heb gemaakt met rauwe voeding voor haar hondje.
Ik had haar lang niet gezien en vroeg dus of ze nog steeds vlees voerde aan haar hondje.
Ja hoor,zei ze. Seniorenvlees..... :o
Op mijn vraag wat dat dan wel was bleek dat ze tegenwoordig kuipjes en blikjes voert.  :(
Geen vlees meer dus.....jammer!!

Gemak dient de mens, hè. Heel jammer voor het hondje!!

Martine-Tom schreef:Joh dat is aan de orde van de dag. Hier ook, iemand 3 jaar geleden geholpen met haar zieke hond over te zetten, helemaal om was ze. Nu heeft ze een geredde hond uit Spanje ofzo, de vorige is overleden na 2 jaar reserve tijd door het vers (haar woorden) maar dit is een zwerfhond dus die kan veel meer hebben...dus krijgt die Aldi brok  ::)

"dit is een zwerfhond dus die kan veel meer hebben...dus krijgt die Aldi brok" En als ze dit maar vaak genoeg herhaalt, blijft ze erin geloven...
Je eigen leugens geloven is toch knap. ;)

flodder en dwarrel schreef:mijn zwerfhond uit spanje kende juist geen brok en door haar ben ik overgestapt op vers  :D

Onze Spaanse knapperd ;) mag eindelijk de konijntjes zelf opeten in plaats van ze vangen voor die gemene jagers in Spanje.
Borke
5-sterren

Berichtdoor Borke » Wo 23 Jul 2014, 23:14

Onze Spaanse Schone zwaarde pas uit op Barf, dat luste ze wel  8)
Sher
5-sterren

Berichtdoor Sher » Wo 23 Jul 2014, 23:18

Hier ook een Spaanse dame die veel liever vers eet, dan brokjes....... als het maar geen vis is.  :P
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Wo 23 Jul 2014, 23:28

Seniorenvlees  ::) Komt er ook hoog bejaardenvlees

Maar ja , zo gaat dat helaas vaak ..... zonde hoor
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”