KVV in Drenthe (Borger)

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Barfplaats
Gesponsord bericht

KVV in Drenthe (Borger)

Berichtdoor Barfplaats

vanhaut
3-sterren

KVV in Drenthe (Borger)

Berichtdoor vanhaut » Za 12 Jul 2014, 09:58

Ik ga bijna op vakantie naar Drenthe. Waar kan ik daar KVV kopen ? Ik moet sowieso om de dag halen want geen vriezer. Ik voer geen rodi of Smuldier dan was het simpeler ;)

Bedankt voor de tips :)
Kaela
5-sterren

Re: KVV in Drenthe (Borger)

Berichtdoor Kaela » Za 12 Jul 2014, 10:13

In Borger zit een petsplace. Ik zou even bellen en vragen wat ze hebben of voor je kunnen bestellen. Carnibest heeft op hun site een lijst met verkooppunten, kan je ook even zoeken of er wat in de buurt zit.
Cathy
5-sterren

Berichtdoor Cathy » Za 12 Jul 2014, 10:18

Petsplace heeft tegenwoordig Barf menu liggen .
M@rina
5-sterren

Berichtdoor M@rina » Za 12 Jul 2014, 11:32

Bel even naar de petsplace dan weet je het zeker en een keer smuldier is helemaal niet erg, als je maar de rode verpakking neemt vlees compleet
vanhaut
3-sterren

Berichtdoor vanhaut » Za 12 Jul 2014, 20:00

Ook voor puppen kind Marina ? Geef ik liever geen Smuldier etc.  Ik bel even petsplace  kijken wat ze daar hebben. Dank !
spikkel
4-sterren

Berichtdoor spikkel » Za 12 Jul 2014, 23:04

Veel dierenzaken van Jumper verkopen Haaksbarf. In Assen zo wie zo.
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Za 12 Jul 2014, 23:13

[quote="vanhaut"]
Ook voor puppen kind Marina ? Geef ik liever geen Smuldier etc.  Ik bel even petsplace  kijken wat ze daar hebben. Dank !
[/quote]

Ik weet niet voor hoe lang je gaat, maar als je in een koelbox voor een dag of drie a vier diepgevroren porties van thuis mee neemt, dan blijft er ongetwijfeld niet zo extreem lang vakantie meer over. Voor een pup is smuldier niet de beste kwaliteit, maar ik zou het best een beperkte periode durven voeren. Zeker als er afwisselingsmogelijkheden met merken van de petsplace mogelijk is.

Als de pets place barfmenu heeft liggen, hou de ontlasting dan wel goed in de gaten. Die wil bij veel honden op dat merk wat aan de harde kant worden. Beetje spiervlees toevoegen helpt dan.
vanhaut
3-sterren

Berichtdoor vanhaut » Zo 13 Jul 2014, 00:10

Ik ga twee weken
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Zo 13 Jul 2014, 07:34

Wij zijn vorige week in Luxemburg geweest. Koelbox mee, 7 rollen carnibest er stijfbevroren in. Zaterdags van huis en uiteindelijk hebben we woensdags de laatste 2 rollen in de mensenvriezer (piepklein vakje) gelegd, omdat het 29 graden was en de rollen toen wel echt gingen ontdooien.

Dus je zou de eerste week voor het grootste gedeelte nog kunnen voeren wat je van thuis mee kan nemen en dan zou ik geen huiver hebben voor een weekje smuldier.
M@rina
5-sterren

Berichtdoor M@rina » Zo 13 Jul 2014, 11:11

[quote="vanhaut"]
[/quote]

Ja, ook voor een puppenkind zou ik een dag of wat Smuldier niet erg vinden. Een mensenkind krijgt ook wel eens een dagje patat en ijsjes te eten tijdens de vakanties toch? En die vallen ook niet gelijk neer ;)
Ik zou het nooit als basisvoeding adviseren maar ter afwisseling en gemak tijdens de vakantie zou ik het wel doen.

Zoals Kaela zegt je kan in een goede koelbox ook best lang een diepgevroren kvv meenemen, blijft best lang bevroren zeker als jer en veel van die koelelementen ij doet en laag kranten.

Ik heb ooit Saartje meegenomen naar Spanje, daar heeft ze 3 weken rundvlees, kippenpootjes rijst en verse groente gegeten, veel te weinig variatie natuurlijk, veel
meer keus was daar niet, maar ze doet het nu 8 jaar later nog steeds ;)
vanhaut
3-sterren

Berichtdoor vanhaut » Zo 13 Jul 2014, 13:03

Ik zat er idd aan te
Denken om een extra koelbox mee te nemen. Ik heb een koelkastke op stroom maar die is maar 30 liter (tent kampeerders ;) ) dus
Even zien hoe of wat. 
Martine-Tom
5-sterren

Berichtdoor Martine-Tom » Zo 13 Jul 2014, 15:34

Als je ter plekke iets van kvv kan kopen is het makkelijk maar ik zou er ook weer niet té moeilijk over denken hoor, ook voor 2 weken iets minder in kwaliteit overleefd pupsel wel  ;) Ga jij zelf 2 weken lang heel braaf en gezond eten? Denk het ook niet he  :D
Smuldier is vrij makkelijk verkrijgbaar, Rodi ook. En anders rundvlees, kalkoenvlees, kippenbotten, kiporgaan kan je ook wel overal vinden en voor afwisseling in kvv ook prima.
fransbulletje
5-sterren

Berichtdoor fransbulletje » Zo 13 Jul 2014, 18:37

Volgens de verkooppuntenlijst van Carnibest verkoopt Pets Place Borger in ieder geval Carnibest.
Waarschijnlijk verkoopt hij dan nog wel meer merken, gewoon even bellen wat hij op voorraad heeft liggen dan weet je waar je aan toe bent.
Fijne vakantie!
Wendi
4-sterren

Berichtdoor Wendi » Zo 13 Jul 2014, 18:50

Je kunt in Westdorp (ligt echt vlakbij Borger) voor van alles terecht bij Dorien Vogelaar, Drover's road hier op het forum!
Drovers Road
1-ster

Berichtdoor Drovers Road » Zo 13 Jul 2014, 21:53

Ik woon vlak bij Borger en verkoop darf. Het gaat eig per doos maar omdat ik het zelf ook voer kan je ook losse plakken krijgen of af en toe wat ophalen.
Verder verkoop ik ook meat4dogs, gaat in kilo rollen en barf producten.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”