Hoever gaan?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Hoever gaan?

Berichtdoor Barfplaats

MargaS
5-sterren

Hoever gaan?

Berichtdoor MargaS » Do 03 Jul 2014, 23:09

De 8 puppen zijn nu 6 weken en eten 6kg. Dit is dus 750gr per pup. Ze zien er lekker uit maar hoever moet je gaan?
Dacht dat Angelique onbeperkt voerde tot 7 weken?
Angelique
5-sterren

Re: Hoever gaan?

Berichtdoor Angelique » Do 03 Jul 2014, 23:18

Met 7 weken probeer ik ze al wel op een percentage per dag te krijgen aangezien ze dan al bijna naar de nieuwe eigenaren gaan en je die toch een richtlijn moet meegeven.  Dat percentage schommelt dan ergens tussen de 7 en 10%. (afhankelijk van het formaat pup)
MargaS
5-sterren

Berichtdoor MargaS » Do 03 Jul 2014, 23:22

Angelique schreef:Met 7 weken probeer ik ze al wel op een percentage per dag te krijgen aangezien ze dan al bijna naar de nieuwe eigenaren gaan en je die toch een richtlijn moet meegeven. Dat percentage schommelt dan ergens tussen de 7 en 10%. (afhankelijk van het formaat pup)

Ja heb ik de vorige keer ook gedaan en bij de nieuwe eigenaar zunig beginnen en dan opvoeren. Het zijn labs, ze wegen nu ongeveer 5 kilo.
Ze zijn voldaan na het eten en de ontlasting is mooi stevig.
Denk dat ik niet meer verhoog en met 7 weken ga minderen naar 10%. Al zal dat tegen die tijd ongeveer hetzelfde zijn als nu.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”