BPWR, Boeken

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

BPWR, Boeken

Berichtdoor Barfplaats

Fenixjuh
5-sterren

BPWR, Boeken

Berichtdoor Fenixjuh » Wo 02 Jul 2014, 20:42

Ja, de vakantie staat weer voor de deur.. Vandaag laatste studie voor school beoordeeld/gelezen, dus binnenkort hopelijk weer voor de lol lezen...  ::)

Ik heb vorige keer genoten van het boek van John Bradshaw, dit is de hond. Boek van 'elke hond kan speuren' heb ik ook, net als een boek over doggy-dance trucjes. Ik zoek een leuke combinatie over training/gedrag en leuke oefeningen om thuis/op vakantie te doen. Wel een beetje luchtig houden (hoewel ik mijn boek van John Bradshaw heb uitgeleend aan een vriendinnetje die het erg zwaar vind en al 2 maanden op de eerste 10 pagina's zit..), dus brand maar los met ideeën!
Els&Flow
5-sterren

Re: BPWR, Boeken

Berichtdoor Els&Flow » Do 03 Jul 2014, 13:17

qua honden leesboeken vind ik de boeken van Marcel Nijland erg fijn. Hondse hoogstandjes en over groeistuipen en mijlpalen lezen goed en makkelijk weg.
Paul de Vos schrijft ook leuk: Wat een jachthond moet weten, Apporteren en Emoties bij honden.

Voor de lol lezen: de nieuwe S. King: Mr. Mercedes of Esther verhoefs de kraamhulp.  :) Er is meer dan genoeg :biggrin2:
EliScooby
5-sterren

Berichtdoor EliScooby » Do 03 Jul 2014, 14:46

Ene S. King. Period. Heb hier nog wel voor een jaartje leesplezier boeken staan en de rest heeft mijn zus wel :biggrin2:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”