Veiligheid op het werk en luie mensen.

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

EliScooby
5-sterren

Berichtdoor EliScooby » Ma 30 Jun 2014, 14:08

Sommige mensen...

Sta ik net te lossen bij een supermarkt, met de laadklep 10 cm van de roldeur, loopt er ineens een hele groep mensen overheen. Die boos werd toen ik de klep omhoog deed. Ik stond namelijk zo in de weg. Dus ik vraag, goh, als ik nu uw kantoor binnenloop en op uw stoel ga zitten om te internetten, vind u dat dan ook normaal?

Nee, dat vonden ze toch wel gek ::) En dan te bedenken dat wanneer er iets van de container valt of ze misstappen en hun enkel breken, dat mijn verantwoordelijkheid is...
eelke
Moderator

Re: Veiligheid op het werk en luie mensen.

Berichtdoor eelke » Ma 30 Jun 2014, 14:10

Soms zit het mee, soms zit het tegen. :biggrin:
Fenixjuh
5-sterren

Berichtdoor Fenixjuh » Ma 30 Jun 2014, 14:12

Tsjah, wat verwacht je nou? Dat mensen zelf na kunnen denken?  ::)  Je moet ook je veiligheidsvoorschriften duidelijk, in alle talen v.d. EU zichtbaar hebben, en dan ook nog in Jip-en-Janneketaal..  :biggrin2:
EliScooby
5-sterren

Berichtdoor EliScooby » Ma 30 Jun 2014, 14:42

Fenixjuh schreef:Tsjah, wat verwacht je nou? Dat mensen zelf na kunnen denken?  ::)  Je moet ook je veiligheidsvoorschriften duidelijk, in alle talen v.d. EU zichtbaar hebben, en dan ook nog in Jip-en-Janneketaal..  :biggrin2:

Ut volk is gewoon te lui om even een stukje om te lopen. Een collega bij een vorig bedrijf heeft helaas mee mogen maken dat een vrouw met haar hand tussen de laadklep en een winkelwagentje kwam omdat ze er vanuit een dode hoek nog even onderdoor! wilde lopen. Vrouw had de hand logischerwijs verbrijzeld en pas na een rechtszaak en volgens mij ook een hoger beroep is die collega vrijgesproken van schuld. Maar hoe dom kun je dan zijn?
Lil
5-sterren

Berichtdoor Lil » Ma 30 Jun 2014, 16:54

Dat is net zo iets als op een parkeerplaats met trottoir rondom snel achter of langs een achteruit rijdende auto door. Gevaarlijk! Maar het zijn minimaal 3 mensen per keer in het winecentrum....
K&D
5-sterren

Berichtdoor K&D » Ma 30 Jun 2014, 17:24

Diagonaal roodwit lint spannen van bovenzijde vrachtwagen naar hoeken laadklep. Luisteren ze nog niet, dan 220 erop... :biggrin2:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”