bioresonantie voor dieren

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Magic
4-sterren

Berichtdoor Magic » Di 17 Jun 2014, 10:37

Heeft iemand ervaring met bioresonantie voor dieren?

Werkt het? En kan je er dan ook wat mee?
Bluey
2-sterren

Re: bioresonantie voor dieren

Berichtdoor Bluey » Di 17 Jun 2014, 14:06

Ik heb het een jaar gedaan :)
Corine1981
3-sterren

Berichtdoor Corine1981 » Di 17 Jun 2014, 16:42

Wel ervaring met mijn oude paardje.
Die stond weg te kwijnen in een opfok maar de da kon er niets mee...
Bio resonantie gedaan en compleet ander paard ervoor terug. Hij was altijd behoorlijk angstig voor behandelingen van vreemden maar onderging dit met plezier, hij ging steeds meer ontspannen.

Ik zou het absoluut eens proberen!
Papalou
5-sterren

Berichtdoor Papalou » Di 14 Okt 2014, 23:56

Ik heb mijn hond laten doormeten na een tijd lang problemen met maag/darm en rug. Homeopatische middelen hielpen een beetje, maar niet genoeg. KWamen verassende dingen uit de test, en sinds een week druppels aan het geven die nav de test gemaakt zijn. Ook voeding die niet goed zou zijn niet meer gegeven..en sinds een paar dagen gaat het eindelijk beter...

en ja..natuurlijk ging het al iets beter, maar toch frappant dat ik zijn buik nu nauwelijks meer hoor, en na 3 maanden van moe en sufheid en up en down het nu echt goed lijkt te gaan..

ik ben dus erg enthousiast! Alleen je hebt wel een goede therapeut nodig..paar jaar terug ook, en over die test was ik minder enthousiast..erg standaard..dit was met speekselmonster.

volgende week in de praktijk op bezoek en aan het apparaat, ben benieuwd wat de bevindingen zijn.

Als je een goede zoekt: back to balance, collectief van meerdere therapeuten. dEgene die de test doet is overigens ook een echte DA die zich daarbij verdiept heeft in een holistische zienswijze...(lijkt trouwens of ik hier een beetje reclame aan het maken ben, maar ben gewoon heel blij met deze arts!)
charmed
5-sterren

Berichtdoor charmed » Do 16 Okt 2014, 12:44

Phoebe heeft er 5 weken baat bij gehad. Daarna was de werking weg. Maar dat zal wel komen omdat phoebe een progressieve ziekte heeft.

Magic schreef:Heeft iemand ervaring met bioresonantie voor dieren?

Werkt het? En kan je er dan ook wat mee?
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”