Tss die jeugd van tegenwoordig

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Vr 06 Jun 2014, 18:01

Zeg opoe hier . Wat ikke vandaag heb meemaakt heb ikke nog nooit meemaakt  >:(
Wij waren vanmorgen naar een groot park en daar is veel schaduw dus ikke kon ook lekker  wandelen en snuffelen aan bomen enzo . En terwijl ikke aan het snuffelen was kwam er een jonge Beagle pup aan van 4 maanden . En wat denken jullie ? Ikke zie dus terwijl ik sta te snuffelen dat die brutale vlegel zomaar in mijn koets klimt  :o  Wat een brutaliteit . En mijn butlers stonden er doodleuk om te lachen  ???  En ze vonden die vlegel nog lief ook  ??? Dus ikke bij de bomen vandaan en in mijn 3e versnelling naar mijn Rolls gelopen
Maar ja voordat ikke bij mijn Rolls was was die brutale vlegel hem alweer gesmeert . Ging ie zich liggen uitsloven op het gras . Nou en toen zag hij mij en toen heb ikke effe al mijn opoe gezag laten zien hoor .  ::) En ach toen dacht ikke , die vlegel is nog jong .... en toch ook wel lief . Ja want ikke houd toch wel van pupsels hoor 
Inge en Bono
5-sterren

Re: Tss die jeugd van tegenwoordig

Berichtdoor Inge en Bono » Vr 06 Jun 2014, 18:16

Ook de politie strijkt weleens met de hand over het hart  :D
:-*
fransbulletje
5-sterren

Berichtdoor fransbulletje » Za 07 Jun 2014, 12:32

Hij wilde vast die mooie Rolls even van binnen bekijken, maar het is wel brutaal hoor zonder te vragen
:-* :-* :-*
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”