Hooikoorts?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Hooikoorts?

Berichtdoor Barfplaats

Pluis
1-ster

Hooikoorts?

Berichtdoor Pluis » Do 22 Mei 2014, 09:55

Ik heb een Amstaff teefje van bijna 3 jaar wat elk voorjaar weer opnieuw begint te jeuken, niezen en traanogen krijgt.

Nu heb ik eerder gelezen over Puur Pollen maar kan het stuk niet meer terug vinden,
ben ik nog op tijd om hier mee te beginnen en welke hoeveelheid geven jullie hiervan?
Helpt dit voldoende?

Mochten jullie andere tips/adviezen hebben, hoor ik deze ook graag.
Lizzy
Moderator

Re: Hooikoorts?

Berichtdoor Lizzy » Do 22 Mei 2014, 10:09

Aangezien dit een winter van niks is geweest, zijn er dit jaar ook eerder pollen in de lucht. Ik neem zelf Puur Pollen en ben eind februari al begonnen met innemen. Je bent dus voor dit jaar een soort van aan de te late kant. Voor volgend jaar zou je het zeker kunnen proberen! Ja, je kunt nu ook nog wel starten, maar je moet dan volgend jaar ook echt weer op tijd beginnen en je zult er dit jaar niet meer optimaal profijt van hebben.

Er zijn nog wel meer natuurlijke middelen tegen allergieen bij honden. Diverse middelen zijn hier genoemd: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 582.0.html en dan heb je nog de middelen die je hier in NL kunt bestellen (en waar soms ook stoffen in zitten die in dit topic genoemd zijn). Bijv. hier: http://www.dierendokter.nl/
Pluis
1-ster

Berichtdoor Pluis » Vr 23 Mei 2014, 10:27

Bedankt voor je info en link Lizzy, die ga ik dit weekend eens even rustig op mijn gemak doornemen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”