Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#2929443
volgende bericht van wederlief :

Jemig ik ben echt oud volgens mij. Maar goed wie weet kan iemand me gloeilamp boven mijn hoofd doen branden.
De TomTom heeft het begeven. Dus ik denk nou dan maar een app. Wel zo leuk en tegenwoordig kan je zelfs voor wandelen leuke apps vinden (ook zodat je ..kuch...kuch...weer weet waar je de auto hebt staan).
Maar ik denk pfff wacht eens even als ik gps aanzet op mijn foon dan hoppa zie ik Simpel al helemaal blij worden.

Ik dus google eens zitten raadplegen. Althans dat dacht ik. Opeens was een simpele vraag alleen maar moeilijker. Want nu snap ik dus werkelijk geen ene moer meer van het hele GPS gedoe. Want als ik nu goed heb kan je met gerust hart je gps aanzetten als je in Nederland bent en het enkel en alleen gebruikt voor bijvoorbeeld een navigatie app. Maar niet in het buitenland want dan moet je opeens weer data betalen. ???????

Echt schiet mij maar lek. En anders geef mij een duif (afgericht uiteraard) die beesten weten overal de weg en volgens mij kosten die afgezien van wat voer bijna niets. Maar goed, wie oh wie weet het raadsel op te lossen? En eh ff voor de duidelijkheid in dit geval de uitleg wel op een manier die deze oude man kan begrijpen dus alsjeblieft zo simpel mogelijk!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2929475
Mini's 3-tal schreef: U heeft sms :biggrin2:
:-[ oeps, foon in tas,in gang, je weet wel  ::) Wederlief heeft Simpel een mail gestuurd en wacht op antwoord  8)
Als hij het dan nog niet snapt mag je het hem tot in detail uitleggen. (en toch is ie echt wel lief hoor  :P )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door