Eentje uit de oude doos

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Eentje uit de oude doos

Berichtdoor Barfplaats

Kaela
5-sterren

Eentje uit de oude doos

Berichtdoor Kaela » Vr 09 Mei 2014, 07:02

Meneer K vond deze foto laatst weer en it brings back memory's!

Harry was ons gezinshondje, ik heb hem geboren zien worden toen ik 13 was en hij heeft bij mijn ouders gewoond tot hij 11 was en overleed. Ik heb werkelijk alles met die hond gedaan. Gehoorzaamheid, behendigheid, een paar wedstrijden waar ik echt gigantisch voor aap stond met hem haha, hij ging zich in de tunnel verstoppen. Ik ben 3 keer met hem op wandelvakantie geweest, heb ontelbare wandelingen gemaakt, gefietst, naar de dierentuin, mee naar de paarden, logeren bij vriendinnen enz. Hij pakte iedereen in! Moest ie bij een vriendin eigenlijk in de bijkeuken slapen, waar lag ie? Op bed! Mocht thuis niet eens, maar Harry kreeg iedereen zo ver!

Deze foto is gemaakt toen we van Amersfoort naar Soest zijn gewandeld. We hadden deze veer gevonden en zijn halsband ermee versiert. Harry is toen omgedoopt tot Hia-Harry-Watta. De hele wandeling hebben we indianennamen voor hem verzonnen. Ik weet ze niet meer, maar iets in de trand van Hia-Harry-Watta Geknaagde Cavia en dat soort onzin.

Harry was the best!

Afbeelding
pike
5-sterren

Re: Eentje uit de oude doos

Berichtdoor pike » Vr 09 Mei 2014, 07:33

Wat een leuk hondje was Harry! Geweldige foto ook.
Neally
5-sterren

Berichtdoor Neally » Vr 09 Mei 2014, 08:07

:smitten:
- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Vr 09 Mei 2014, 10:23

;D ;D ;D wat een leuke herinneringen en wat geweldig wat je allemaal met hem gedaan hebt :smitten:
Extreme
5-sterren

Berichtdoor Extreme » Vr 09 Mei 2014, 10:37

:biggrin2: idd wat een lekker bekkie, kan me voorstellen dat hij met z'n charmen offensief iedereen in kon palmen.
Met die kleine pootjes en dan die grote wandelvakantie, hij palmde je zeker in en mocht de helft in je rugtas zitten  ;D ;D
Leuk is dat he als je weer oude foto's ziet  en er weer herinneringen boven komen drijven.
Binno
5-sterren

Berichtdoor Binno » Vr 09 Mei 2014, 10:43

leuk zo'n herinneringen, toffe foto van Harry! :-*
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren

Berichtdoor DJ_Doerak_Tucker » Vr 09 Mei 2014, 10:47

;D Leuke foto!! En die herinneringen zijn geweldig, fijn leven heeft Harry gehad bij jullie!
Kaela
5-sterren

Berichtdoor Kaela » Vr 09 Mei 2014, 10:50

Extreme schreef: :biggrin2: idd wat een lekker bekkie, kan me voorstellen dat hij met z'n charmen offensief iedereen in kon palmen.
Met die kleine pootjes en dan die grote wandelvakantie, hij palmde je zeker in en mocht de helft in je rugtas zitten  ;D ;D
Leuk is dat he als je weer oude foto's ziet  en er weer herinneringen boven komen drijven.

Nee hoor, hij liep elke afstand met je mee! Maar hij kon ook een week met rondjes om het huis toe, al werd ie dan iets drukker in huis. Op 1 keer na, toen waren zijn nagels tot in het leven afgesleten en heb ik hem 7 kilometer naar huis getild. Mag hopen dat dat bij Oscar nooit gebeurd, Harry was maar 5 kilo en daar was 7 kilometer al heel ver mee  :biggrin2:

Leuk dat Harry zo in de smaak valt  :smitten:
Lil
5-sterren

Berichtdoor Lil » Vr 09 Mei 2014, 11:13

Wat een mooie herinneringen.  :-*
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”