de anti-doodlig stangen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

de anti-doodlig stangen

Berichtdoor Barfplaats

nova
5-sterren

de anti-doodlig stangen

Berichtdoor nova » Zo 20 Apr 2014, 13:41

Wanneer halen jullie die eruit? Mn dikkertje dap kruipt eronder en ligt dan te gillen dat ze niet meer terug kan. T is vast haar biermelkbuikje :biggrin2:
M.P
4-sterren

Re: de anti-doodlig stangen

Berichtdoor M.P » Zo 20 Apr 2014, 14:32

eigenlijk niet want als ze al kunnen lopen gaat de werpkist weg en komt de bench in de plaats.. maar ik heb maar klein ratjes tegenover jou..
soms geweldig ja , ze hangen vast onder een baar en piepen van jewelste en er is eigenlijk niets aan de hand
Sultan
5-sterren

Berichtdoor Sultan » Ma 21 Apr 2014, 02:10

Wij hebben nooit doodligstangen gehad in de werpkist ;) Gewoon zelf een alert zijn, zowel dag als nacht. Overigens geheel overbodig :D
Mams wist exact waar zij wel en niet kon liggen.  Het gaat bij ons btw om Cane Corso's.
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Ma 21 Apr 2014, 18:34

Als het een dikke stevige springwegpup is en ze kan er alleen maar klem onder komen te liggen met der bier melkbuik dan haalde ik ze weg.
Parelridder
5-sterren

Berichtdoor Parelridder » Di 22 Apr 2014, 06:42

Ik denk niet dat er een duidelijk aanwijsbaar moment is dat de stangen weg kunnen. Als de stangen hinder gaan geven, eigenlijk eerder ongelukken lijken te gaan veroorzaken dan verhelpen, dan is het m.i. tijd om ze weg te halen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”