iemand bekent met Immuuncomplex

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Aurora Borealis
4-sterren

Berichtdoor Aurora Borealis » Vr 04 Apr 2014, 11:47

Hoi,

Zijn er hier die ervaring hebben met IMMUUNCOMPLEX is dit verstandig om te geven aan een pup waarvan de moeder demodex heeft gehad tijdens de dracht en zoogperiode. Ik weet niet zo goed wat ik het beste kan doen om het voor te zijn of is dat niet nodig. Graag jullie advies, ik heb er nog nooit mee te maken gehad en had er ook nog nooit van gehoord dus vandaar mijn vraag.

alvast bedankt

gr conny

Dit is de bijsluiter.

Samenstelling
•Vitaminen: vitamine B1, vitamine B2, vitamine B5, vitamine B6, vitamine B12, vitamine B15, vitamine B17, foliumzuur, niacine, pantotheenzuur, biotine, vitamine C, vitamine E, carotenoïden, vitamine D en vitamine F.
•Enzymen: Serrapeptase, Nattokinase, Amylase, cytochroom oxidase, Proteasen, Invertase, superoxide dismutase, NADH en Q6
•Aminozuren: valine, glycine, threonine, leucine, serine, glutamine, arginine, lysine, cysteïne, alanine, methionine, tyrosine, fenylalanine, proline en asparaginezuur.
•Mineralen en elementen: Borium, Calcium, Chroom, Fluor, Fosfor, Germanium, IJzer, Jodium, Kalium, Kobalt, Koper, Lithium, Magnesium, Mangaan, Molybdeen, Natrium, Selenium, Silicium, Strontium, Vanadium en Zink.
Bijwerkingen: Voor zover bekend, geen bijwerkingen.

Combinatie met andere middelen: Het kan in het algemeen zonder bezwaar met andere middelen worden gebruikt.

Gebruiksduur: Zonodig kan het langdurig worden gebruikt. Bij aanhouden van de klachten is consult raadzaam.

Bewaren en houdbaarheid: Het dient donker en bij kamertemperatuur bewaard te worden. Minimaal 3 jaar houdbaar. Houdbaarheidsdatum staat op de verpakking.

Zuivere kwaliteit: Het product is natuur zuiver, zonder chemische toevoegingen zoals gluten, gist, kleur, geur of conserveermiddel.Verdere informatie:

www.huisdierendokter.nl
Angelique
5-sterren

Re: iemand bekent met Immuuncomplex

Berichtdoor Angelique » Vr 04 Apr 2014, 12:12

Ik zie geen reden om dit aan de pup te geven. Dat de pup het blijkbaar niet heeft gehad wil al zeggen dat zijn/haar immuunsysteem prima werkt.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 04 Apr 2014, 14:24

Ik sluit me bij Angelique aan. Ik zie ook geen reden.
Aurora Borealis
4-sterren

Berichtdoor Aurora Borealis » Zo 06 Apr 2014, 20:10

Oke dames, dankje wel voor het advies. Ik dacht misschien voor de zekerheid maar hij doet het inderdaad goed. In 2 weken tijd ook 2,5 kilo aangekomen barft als een volwassen kerel  ;D

gr conny
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Ma 07 Apr 2014, 09:23

If it ain't broken, don't fix :biggrin2:
Aurora Borealis
4-sterren

Berichtdoor Aurora Borealis » Ma 07 Apr 2014, 16:01

Lizzy schreef:If it ain't broken, don't fix :biggrin2:
O0 O0