vezels en koelkast

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

vezels en koelkast

Berichtdoor Barfplaats

amber2
4-sterren

vezels en koelkast

Berichtdoor amber2 » Vr 10 Jun 2005, 10:53

Heb even 2 vraagjes:
-Hebben katten (net als honden) naast vlees en bot perse een klein beetje rijst/groente nodig voor de vezels? Of is dat niet nodig?
-Kan het kwaad als een kat zijn vlees direct opeet als het uit de koelkast komt? Er staat altijd dat je het op kamertemperatuur moet geven, maar misschien staat dat er alleen op voor de zekerheid omdat sommige dieren overgeven als het te koud is oid? Ik doe er wel altijd een klein beetje heet kraanwater op, maar het blijft natuurlijk een stuk kouder dan kamertemp.
Dank voor jullie reacties!
sylvia
5-sterren

Re:vezels en koelkast

Berichtdoor sylvia » Vr 10 Jun 2005, 11:34

Mijn katten krijgen geen rijst of groenten, en ze krijgen hun eten altijd zo uit de koelkast, voor de kittens verwarm ik het au bain marie maar dat is meer omdat die eten op lichaamstemperatuur zijn gewend.
Nelly
5-sterren

Berichtdoor Nelly » Wo 29 Jun 2005, 21:06

Mijn katten krijgen ook geen rijst of groenten, hoewel Mistral weleens een bord van een van ons wil aflikken als wij gegeten hebben, maar da's gewoon een maffe kat ;D. Hun eten krijgen ze altijd op kamertemperatuur.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”