Bot na stembandoperatie

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Bot na stembandoperatie

Berichtdoor Barfplaats

kira
5-sterren

Bot na stembandoperatie

Berichtdoor kira » Ma 24 Feb 2014, 22:45

Kan dat t.z.t weer? Grote beer moet twee dagen gemalen eten, morgen moet het ook wat warm zijn. Zou ik daarna weer veilig bot kunnen geven? Ze schrokt nimmer, ze is de perfecte barfhond. Harde dingen laat ze liggen en ik heb haar nog nooit zien verslikken, schrokken oid. Alleen na vis braakte ze me te vaak, dus krijgt ze alleen zalmkop en geen andere vis meer. Zelf wil ik na het gemalen eten opstarten met vlees orgaan en gemalen bot. Maar twijfel dus erg of ongemalen bot in de toekomst wel weer kan of onverstandig is. Iemand ervaring?
Angelique
5-sterren

Re: Bot na stembandoperatie

Berichtdoor Angelique » Ma 24 Feb 2014, 23:02

Ik heb 14 dagen gewacht, dus zolang als dat de wonden nodig hebben om goed te genezen en daarna hebben ze gewoon weer hun bot en andere barfhappen gekregen. In die 14 dagen hebben ze gemalen karkassen gehad en het vlees in wat kleinere stukjes dan normaal.
Sanyo
5-sterren

Berichtdoor Sanyo » Do 27 Feb 2014, 07:12

Angelique schreef:Ik heb 14 dagen gewacht, dus zolang als dat de wonden nodig hebben om goed te genezen en daarna hebben ze gewoon weer hun bot en andere barfhappen gekregen. In die 14 dagen hebben ze gemalen karkassen gehad en het vlees in wat kleinere stukjes dan normaal.

Hier hetzelfde, maar dan wat korter ik dacht een goede week tot 10 dagen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”