Heb je ook biologische eenden?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

deja
5-sterren

Berichtdoor deja » Do 20 Feb 2014, 10:21

Ik heb de vraag of de eendversie van Darf ook biologisch is Fajah kan nl. wel tegen darf eko met kip maar niet kipkarkas gewoon en geen kippenhartjes en file en ook geen gedroogde kip dus alles van de gewone kip niet wel biologisch Darf dus. Nou sloeg de biosensor met eend ook uit, en vraag ik me af of ze dan weer wel de eendversie van Darf mag, dus zijn de eenden die darf gebruikt ook biologisch.
star
3-sterren

Re: Heb je ook biologische eenden?

Berichtdoor star » Do 20 Feb 2014, 11:02

[quote="deja"]
Ik heb de vraag of de eendversie van Darf ook biologisch is Fajah kan nl. wel tegen darf eko met kip maar niet kipkarkas gewoon en geen kippenhartjes en file en ook geen gedroogde kip dus alles van de gewone kip niet wel biologisch Darf dus. Nou sloeg de biosensor met eend ook uit, en vraag ik me af of ze dan weer wel de eendversie van Darf mag, dus zijn de eenden die darf gebruikt ook biologisch.
[/quote]

Ik neem aan van wel aangezien ze ook los BARF producten verkopen waaronder bio eendennekken en karkas.
Parelridder
5-sterren

Berichtdoor Parelridder » Do 20 Feb 2014, 12:08

DARF Eend is biologische voeding. Je kunt herkennen/controleren of een product biologisch is middels het Eko keurmerk, wat vergezeld moet zijn van een Skal nummer (in het geval van DARF is dat Skal 018327) Op de website www.Skal.nl kunt je de producent van het vlees dan traceren.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”