Snacks voor een pup

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Snacks voor een pup

Berichtdoor Barfplaats

Marieke23
1-ster

Snacks voor een pup

Berichtdoor Marieke23 » Zo 26 Jan 2014, 18:54

Dag allemaal,

Als alles gaat zoals ik hoop (en wil), dan krijgen we er over 'n aantal weken 'n pup bij. Ze zal dan 8 weken oud zijn als ze bij ons komt wonen en ik wil haar zo snel mogelijk over zetten op KVV. Dit heb ik met mijn eerste hond ook gedaan en dan ging probleemloos gelukkig :) Ik twijfel nog een beetje of ik haar "cold turkey" overzet of geleidelijk...

Nu vroeg ik me af of er een bepaalde leeftijdsgrens is voor het voeren van gedroogde snacks zoals kippenpootjes, stukjes long en peesjes etc. Mijn Doodle van inmiddels 1 eet die erg graag en ik vroeg me af of ik de pup ook direct lekker mee mag laten snacken of dat ze dan eerst nog even moet groeien.
M@rina
5-sterren

Re: Snacks voor een pup

Berichtdoor M@rina » Zo 26 Jan 2014, 22:48

Wat je in ieder geval kunt geven is gedroogde pensstaafjes en gedroogde kipfilet.
Bedoel je met kippenpootjes echt de voetjes? zo ja dan kan je het wel proberen, als je er maar bij blijft,  stukjes long lijkt me ook geen probleem.
Marieke23
1-ster

Berichtdoor Marieke23 » Wo 29 Jan 2014, 15:37

[quote="M@rina"]
Wat je in ieder geval kunt geven is gedroogde pensstaafjes en gedroogde kipfilet.
Bedoel je met kippenpootjes echt de voetjes? zo ja dan kan je het wel proberen, als je er maar bij blijft,  stukjes long lijkt me ook geen probleem.
[/quote]

Ja, ik bedoel inderdaad de voetjes > Afbeelding

Heb jij misschien nog andere suggesties voor snackjes? Ook voor de oudere hond? Ik merk dat ik uit veiligheid toch een beetje blijf hangen bij deze snacks.  ::)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”