Ontlasting vraagje

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Ontlasting vraagje

Berichtdoor Barfplaats

Zev
4-sterren

Ontlasting vraagje

Berichtdoor Zev » Zo 26 Jan 2014, 12:53

Ik heb Z'ev vanaf november ongeveer op Degomeat overgezet. Hij krijgt kip, rund, pens, eend en zalm. Nu viel mij op dat zijn ontlasting weleens korrelig was (beetje lastig opruimen hihi) en soms een ander kleurtje dan we gewend waren (iets lichter). Nu krijgt hij vanaf deze week probiotica, multivitaminen en een zeer lage dosering prednison (vanwege jeukklachten) en wat blijkt: zijn ontlasting is stevig en een goede kleur! Welk product is nou het verband?
Lizzy
Moderator

Re: Ontlasting vraagje

Berichtdoor Lizzy » Zo 26 Jan 2014, 13:03

[quote="Zev"]
Ik heb Z'ev vanaf november ongeveer op Degomeat overgezet. Hij krijgt kip, rund, pens, eend en zalm. Nu viel mij op dat zijn ontlasting weleens korrelig was (beetje lastig opruimen hihi) en soms een ander kleurtje dan we gewend waren (iets lichter). Nu krijgt hij vanaf deze week probiotica, multivitaminen en een zeer lage dosering prednison (vanwege jeukklachten) en wat blijkt: zijn ontlasting is stevig en een goede kleur! Welk product is nou het verband?
[/quote]

Ik denk de probiotica.
Zev
4-sterren

Berichtdoor Zev » Zo 26 Jan 2014, 21:53

Dat idee had ik ook, maar wilde het toch even navragen  :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”