vers vlees en anaalklieren

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Angie
1-ster

Berichtdoor Angie » Do 02 Jun 2005, 22:51

Kan iemand mij vertellen (of schrijven) waarom compleet vers vlees goed is voor de anaalklieren?
Ik weet dat de ontlasting compacter en steviger is, maar wat is dan het effect daarvan op anaalklieren?
Als iemand over gaat op vers vlees, hoe lang duurt het dan voordat er verbteering zit in de anaalklierproblemen?
Laatst gewijzigd door Angie op Do 02 Jun 2005, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Audrina
5-sterren

Re:vers vlees en anaalklieren

Berichtdoor Audrina » Do 02 Jun 2005, 23:07

Doordat de ontlasting steviger is, onstaat er tijdens het poepen iets meer druk op de endeldarm / anus en zo dus ook op de anaalklieren en dat kan er voor zorgen dat de anaalklieren op natuurlijke wijze worden geleegd.
Doedels
5-sterren

Berichtdoor Doedels » Vr 03 Jun 2005, 00:02

[quote="Angie"]
Als iemand over gaat op vers vlees, hoe lang duurt het dan voordat er verbteering zit in de anaalklierproblemen?
[/quote]
Dat hangt een beetje af van het probleem. Zitten de anaalklieren vaak verstopt. Dan kan je snel verbetering verwachten. Zijn ze ook onstoken, dan zal je eerst van de ontsteking af moeten komen. Ook het verbeteren van de algehele weerstand kan hierbij een rol spelen. En dat hangt ook af van de toestand nu. Lekker vaag? ???
Laura2004
5-sterren

Berichtdoor Laura2004 » Vr 03 Jun 2005, 00:07

Kai die had voordat ik ging barfen heel vaak verstopte anaalklieren en sinds ik barf heeft hij het nooit meer gehad en dat is nu bijna twee jaar ofzo.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”