Ons menu

Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Ons menu

Berichtdoor Barfplaats

Jeannette
2-sterren

Ons menu

Berichtdoor Jeannette » Do 12 Dec 2013, 00:21

Na hier weer rondgekeken te hebben, wat hersen gekraak aan mijn kant ook ivm de kosten etc heb ik wss toch een soort van oplossing gevonden.
Half januari ben ik in nl en wil kijken of ik daar wat vleesbot mee kan slepen van het ic in Rotterdam.

Spier en orgaanvlees hou ik dan van de mix die ik hier kan krijgen. Op deze manier kan ik mijn kosten halveren en krijgen de honden meer diersoorten. De mix is altijd rund.

Beide honden krijgen evenveel.
Bo, tatrareu, gecastreerd, 60 kg
Layla, mecheldame, 26 kg

Ma
500 gram spier/orgaan mix
500 gram kippennekken
100 gr groente

Di
500 gram spier/pens mix
500 gram geitenribben
100 gr groente

Woe
Spier/orgaan
Lamsribben
Groente

Do
Spier/pens
Eendennekken
Groente

Vrij
Spier/orgaan
Kalkoennekken
Groente

Za
Halve lamskop
500 Gr. Vuile pens
Lever of niertjes

Zo
Spier/orgaan
Ossenstaart
Groente

Het is helaas roeien met de riemen die ik heb hier. Als ik ergens aan kan komen voor betere prijzen en meer afwisseling wordt dat zeker aangepast,  maar eerst maar even zo beginnen.
Ik ben vandaag begonnen met zelf te kiemen en er zullen rauwe noten gehaald worden.
Lizzy
Moderator

Re: Ons menu

Berichtdoor Lizzy » Do 12 Dec 2013, 08:07

Ik zie ineens geen vette vis meer op je menu en volgens mij gaf je dat eerder wel? Dat zou wel heel goed zijn om te geven, zalmkop of hele sardientjes of haring!

Tja, en verder? Denk ik dat je echt stinkend je best hebt gedaan om toch een heel goed menu neer te zetten. Je zou misschien best meer af willen wisselen maar denk jij echt dat minder goed is dan een KVV (of brok)? Ik denk van niet. Ik denk dat jouw honden hierop niks te kort gaan komen. Je geeft mooie aanvullingen, je probeert toch zoveel af te wisselen, je geeft ze groenten, prima hoor!

Oh, 2 a 3 eitjes (rauw) per week, is ook nog een mooie aanvulling!
Jeannette
2-sterren

Berichtdoor Jeannette » Do 12 Dec 2013, 10:26

Ik denk ook dat ik hier een heel eind mee kom idd, vis zal ik er nog bij doen en eitjes krijgen ze sowieso tussendoor een aantal keer per week.

Thanx in elk geval
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”