Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#2822538
Vriendin van me heeft een Amerikaanse Bulldog. Nu vroeg ze me laatst hoe ze het beste de rimpels onder de ogen kon schoonmaken en wat ze er na schoonmaken het beste op kon doen.

Aangezien ik geen verstand heb van rimpels bij honden bij deze dus de vraag hoe het beste schoon te maken en smeer je er na schoonmaken iets op en indien ja wat
Door smulpaap
#2822748
Ik doe er bitter weinig aan , bij Noa is het bijna nooit nodig . Het gebied is altijd schoon en droog
Bij Amber zie ik nu ze wat ouder word aan de ene kant een wat donker wordende streep , maar het is wel droog
Als ik het al eens schoonmaak doe ik dat met gekookt water, daar doe ik wat kamille in uit de reformwinkel
Dat laat ik een kwartiertje trekken , en als het eenmaal lauw is drenk ik een wattenschijfje in de kamille en dan dep ik het schoon
Daarna even droog deppen en klaar . Kamille bleekt a.hw de donkere streep wat op , en het heeft een milde werking .
Ik doe er verder nooit iets op , is hier ook niet nodig .
Er zijn wel 101 middelen te koop , maar je moet wel erg goed kijken wat er in zo,n middel zit aan chemie en andere troep
Er zijn mensen die smeren met sudocreme , of ze gebruiken bv van die ongeparfumeerde babydoekjes
Door fransbulletje
#2822769
Hier hebben de heren meestal ook schone plooien.
Is het toch wat vochtig dan even schoonmaken met wat water, drogen en als het geïrriteerd is smeer ik heel dun wat sudocreme erop.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door