BPWR; mobiel abonnement met telefoon

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 23 Okt 2013, 10:49

Ik ben aan het rondkijken, maar ik kom er niet uit. Ik zoek een klein en goedkoop abonnement met telefoon erbij, maar die lijken er niet echt te zijn bij de grote providers...
Ik zit nu bij vodafone, en het goedkoopste abonnement is de volgende; 100 belminuten, 200 mb data en onbeperkt smsen. Maar ik wil helemaal niet onbeperkt smsen...

Zijn er dan geen goedkope abonnementen met gewoon een beetje data, een beetje belminuten en een paar smsjes?
Hylos
5-sterren

Re: BPWR; mobiel abonnement met telefoon

Berichtdoor Hylos » Wo 23 Okt 2013, 10:54

Wat voor telefoon wil je graag? Neem aan dat het geen dure wordt anders moet je nogal bij betalen als ik jouw wensen zo zie.

Je kunt ook gewoon een telefoon kopen en een simonly abonnement nemen. Denk dat dat ik jou geval voordeliger is. Alleen data, internet dus, is gewoon duur... Ook met simonly
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 23 Okt 2013, 11:00

Hylos schreef:Wat voor telefoon wil je graag? Neem aan dat het geen dure wordt anders moet je nogal bij betalen als ik jouw wensen zo zie.

Je kunt ook gewoon een telefoon kopen en een simonly abonnement nemen. Denk dat dat ik jou geval voordeliger is. Alleen data, internet dus, is gewoon duur... Ook met simonly

Ja dat heb ik nu al twee keer gedaan, een keer een van 80 euro (een chinees) en een keer een van 160 euro. Beide miskopen, niet handig in gebruik.  Het goedkoopste sim only abbonement bij vodafone is nog 13 euro per maand. Reken sommentje inc aanschaf telefoon van €100,- maakt dat nog €17,- per maand voor 2 jaar.
Terwijl gsmtopdeals dan weer abonnementen vanaf €15.45 inclusief telefoon heeft. Maar dat zijn allemaal van die grote smartphone's, en ik wil er een die in mijn broekzak past.
EliScooby
5-sterren

Berichtdoor EliScooby » Wo 23 Okt 2013, 11:00

Sms kost niets, daarom onbeperkt. Ze hebben er jaren uit kunnen melken, maar nu gaat alles via internet, dus melken de providers nu dat uit  :crazy2:

Gratis telefoons is tegenwoordig een heet hangijzer, ze hebben een tijdje lease-constructies gehad, dat werkte niet echt, dus nu weer af en toe gratis telefoons, misschien is Telfort iets voor je? Daar hebben ze de topmodellen van vorig jaar (of het jaar ervoor) voor relatief weinig.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 23 Okt 2013, 11:06

Admien schreef:Sms kost niets, daarom onbeperkt. Ze hebben er jaren uit kunnen melken, maar nu gaat alles via internet, dus melken de providers nu dat uit  :crazy2:

Gratis telefoons is tegenwoordig een heet hangijzer, ze hebben een tijdje lease-constructies gehad, dat werkte niet echt, dus nu weer af en toe gratis telefoons, misschien is Telfort iets voor je? Daar hebben ze de topmodellen van vorig jaar (of het jaar ervoor) voor relatief weinig.

Daar kost een bundel met sms, bellen en internet (daar niet kleiner dan 500 mb en dat vind ik veel te veel!) al 15 euro en betaal je ook nog eens per maand voor je toestel...
Ronald
5-sterren

Berichtdoor Ronald » Wo 23 Okt 2013, 11:07

Wij hebben net een abootje afgesloten:
275 belminuten/sms/mb (of, of, of) voor € 14,00 per maand inclusief LG Optimus L5-II
Afbeelding

Internet staat uitgeschakeld, dus wordt er alleen Wifi gebruikt.
Hylos
5-sterren

Berichtdoor Hylos » Wo 23 Okt 2013, 11:09

lightning
5-sterren

Berichtdoor lightning » Wo 23 Okt 2013, 11:13

Tja, ken je probleem. Ik heb nu maar gewoon mijn abo verlengt met nieuwe telefoon na perrikelen met een gekochte telefoon. succes met je zoektocht.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 23 Okt 2013, 11:16

Ronald schreef:Wij hebben net een abootje afgesloten:
275 belminuten/sms/mb (of, of, of) voor € 14,00 per maand inclusief LG Optimus L5-II
Afbeelding

Internet staat uitgeschakeld, dus wordt er alleen Wifi gebruikt.

Maar, maar, maar....ik wil ook een beetje internet  :-[ ik denk echt dat 100 mb genoeg zou zijn, gewoon om ook altijd appjes te kunnen ontvangen en versturen, af en toe in geval van nood file informatie, of buienradar te kunnen bekijken. Tijdens vlees ritjes ook de tracker te kunnen volgen, of zelfs ook voor mijn auto te kunnen gebruiken, een keer een berichtje op bp te kunnen plaatsen.
Nu ziggo de routers open heeft gegooid kan ik erg gemakkelijk ergens een wifi spot vinden voor het uitgebreide internetwerk.

Hylos schreef:Is dit misschien iets?

http://www.gsmeasy.nl/combo_details.php ... rabundels=

Jaa zoiets inderdaad! 275 van-alles-wat. Heb je een maand dat je meer belt dan internet je gewoon minder en visa versa.
Even uitzoeken welke goedkope telefoons er dan bij zitten. Mijn vriend heeft nu de huawei y300 en die is inc dat abonnement maar 14 euro per maand.
En nog even kijken of het een beetje een prima netwerk is.
Ronald
5-sterren

Berichtdoor Ronald » Wo 23 Okt 2013, 12:40

eelke schreef:Maar, maar, maar....ik wil ook een beetje internet  :-[ ik denk echt dat 100 mb genoeg zou zijn, gewoon om ook altijd appjes te kunnen ontvangen en versturen, af en toe in geval van nood file informatie, of buienradar te kunnen bekijken. Tijdens vlees ritjes ook de tracker te kunnen volgen, of zelfs ook voor mijn auto te kunnen gebruiken, een keer een berichtje op bp te kunnen plaatsen.
Nu ziggo de routers open heeft gegooid kan ik erg gemakkelijk ergens een wifi spot vinden voor het uitgebreide internetwerk.
Er zit ook internet bij. Alleen omdat wij dat internet niet gebruiken, maar gebruik maken van Wifi, staat het uit (in de telefoon, niet in het abonnement).

Dus:
275 minuten, òf 275 sms, òf 275 MB internet (per maand, 3 maanden "houdbaar")
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 23 Okt 2013, 12:54

Ronald schreef:Er zit ook internet bij. Alleen omdat wij dat internet niet gebruiken, maar gebruik maken van Wifi, staat het uit (in de telefoon, niet in het abonnement).

Dus:
275 minuten, òf 275 sms, òf 275 MB internet (per maand, 3 maanden "houdbaar")

Aaah dat is dus het abbonement uit de link van Hylos. Bij Hollands nieuwe dus? Bevalt dat?
Ronald
5-sterren

Berichtdoor Ronald » Wo 23 Okt 2013, 13:10

eelke schreef:Aaah dat is dus het abbonement uit de link van Hylos. Bij Hollands nieuwe dus? Bevalt dat?
Tja, ach... we hebben het al een week  :biggrin2: En we zijn Friesland nog niet uit geweest met het ding.

Telefoon doet wat-ie moet doen, Android ook, camera doet het, flitser doet het, whatsapp wacht nog even op de nummerportering, email doet het...
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Wo 23 Okt 2013, 13:53

Ronald schreef:Tja, ach... we hebben het al een week  :biggrin2: En we zijn Friesland nog niet uit geweest met het ding.

Telefoon doet wat-ie moet doen, Android ook, camera doet het, flitser doet het, whatsapp wacht nog even op de nummerportering, email doet het...

Dan ga ik het je over een paar weken nog een keer vragen. De komende tijd zit ik toch aan huis gekluisterd, dus dan heb ik toch nog weinig aan een nieuwe abonnement.
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Wo 23 Okt 2013, 13:56

Ik wilde eerst ook Hollands Nieuwe nemen, maar 2 vrienden die mij voor zijn gegaan zijn helemaal niet tevreden, dus ik twijfel enorm.....
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Wo 23 Okt 2013, 14:04

Ik ben heel tevreden over Ben qua kosten van mijn abonnement.
Heb er zelf een telefoon bij gekocht omdat ze niet het toestel hadden wat ik wilde, dus heb een sim-only abonnement, per maand opzegbaar.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”