Lamsribbetjes

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Lamsribbetjes

Berichtdoor Barfplaats

Breezer
5-sterren

Lamsribbetjes

Berichtdoor Breezer » Di 24 Mei 2005, 11:45

Ik heb bij m´n verkooppunt van Carnibest eens een kilo lamsribbetjes besteld. Breezer zit nu al zolang op vers en de kippennekken en vleugels en poten gaan ook goed. Dus waarom niet?
Maar kan ik die ribbetjes gewoon als extra geven na de maaltijd of is het verstandiger om dan iets minder vlees te geven? Ik weet namelijk niet hoe groot ze zijn en of het erg veel bot en weinig vlees is.
Audrina
5-sterren

Re:Lamsribbetjes

Berichtdoor Audrina » Di 24 Mei 2005, 12:04

Ik vind zelf dat er vrij weinig vlees op de lamsribben van CB zit, dus geef ik ze van te voren altijd eerst wat vlees (geen CB want daar zit al gemalen bot in). Ik heb altijd gezaagde lamsribben van CB en dat zijn stukken van ongeveer 10 bij 20 cm.
Breezer
5-sterren

Berichtdoor Breezer » Di 24 Mei 2005, 13:17

Ik zag net dat ik nog een lap rundvlees in de vriezer had liggen, dus dan kan ik die ribbetjes daar natuurlijk ook mee combineren. En hoppa weer een maaltijd klaar!
rees

Berichtdoor rees » Di 24 Mei 2005, 15:51

Breezer schreef:Ik zag net dat ik nog een lap rundvlees in de vriezer had liggen, dus dan kan ik die ribbetjes daar natuurlijk ook mee combineren. En hoppa weer een maaltijd klaar!

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :P :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”