diarree

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

diarree

Berichtdoor Barfplaats

chelsey
4-sterren

diarree

Berichtdoor chelsey » Di 03 Sep 2013, 23:50

kheb de indruk dat Scoop snel diarree heeft. hij is gespeend op kvv, en heeft bij ons altijd al kvv gekregen.
hij heeft niet constant diarree, maar kan het zijn dat hij dit krijgt door bvb pensstaafje of hondenkoekjes?
Lizzy
Moderator

Re: diarree

Berichtdoor Lizzy » Do 05 Sep 2013, 15:59

Ja en ja, dat kan door beide heel goed. Ik zou eens 2 weken geen snack geven, kijken hoe dat gaat. Honden hebben geen snacks nodig, dat zit tussen onze oren dus hij kan best een paar weken zonder.
inni
5-sterren

Berichtdoor inni » Do 05 Sep 2013, 16:44

Voor Berre is één brokje, een stukje pensstaafje, een kruimel hondenkoekje,.....................goed voor stevige diarree.

ik droog zijn kvv om hem als beloning of snoepje te geven.
elianne
3-sterren

Berichtdoor elianne » Zo 08 Sep 2013, 09:40

Indien je pup diarree heeft, dan als 1e alle tussendoortjes achterwege laten, hoe moeilijk dit voor een baasje kan zijn  :).
Darm en maag moeten even weer tot "rust" komen.

Hou het even op 1 soort KVV bv rund compleet. Is de ontlasting oke dan kan je een andere variatie KVV geven.

Reageer je pup hier op met diarree, dan ga je weer terug op de rund .
Hier hebben ze ook diarree zodra ik een kip-variant geef, dus dat krijgen ze niet meer,

Laat je pup goed drinken, laat m wennen aan karnemelk of yogurt, eerste periode met water mengen, werkt bloedzuiverend en als ze het bij mij krijgen....vinden ze een feestje  :D
chelsey
4-sterren

Berichtdoor chelsey » Zo 08 Sep 2013, 13:24

Ik denk dat hij slecht reageerde op stukjes rodi-worst. Geen meer gegeven, ook pensstaafjes krijgt hij niet meer. Nu blijft de diarree weg  :)
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Do 12 Sep 2013, 08:31

Mooi zo!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”