Tamro

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Tamro

Berichtdoor Barfplaats

Michelle Vrolijk
4-sterren

Tamro

Berichtdoor Michelle Vrolijk » Di 06 Aug 2013, 18:57

Heeft iemand inmiddels ervaring met Tamro?
M@rina
5-sterren

Re: Tamro

Berichtdoor M@rina » Di 06 Aug 2013, 23:14

Ik niet maar een kennis van mij wel. Qua samenstelling vond ik het er redelijk goed uit zien, helaas kwam ik er laatst achter dat ze in alle variatie eendenkarkas als calciumbron hebben. Eerder stond dit niet op de website, inmiddels hebben ze dit aangepast.

De kennis is tevreden,ze is bij het bedrijf zelf geweest en het zag er allemaal keurig uit. Ze  wisselt Tamro af met andere merken en dat zou ik ook doen gezien de eenzijdige calciumbron.
marit1989
1-ster

Berichtdoor marit1989 » Di 17 Sep 2013, 14:34

Ik voer ook Tamro, meestal 2 keer per week, het vlees ziet er netjes uit.
Het wordt ook goed en bevroren afgeleverd in thermoboxen die je vervolgens zelf mag houden.
Ik vind het goed vlees voor mijn honden, heb al andere duurdere merken zoals Tinlo geprobeerd, maar dat wordt hier niet met smaak gegeten.
Tamro wel, en de volgende bestelling komt er zeker ook Tamro bij.
Het nadeel is inderdaad dat ze alleen eendenkarkas verwerken, daarom voer ik de rest van de week Lotgering en Smuldier.
Deze merken KVV zijn ook niet de allerbeste maar mijn honden willen niet anders, zodra ik hen Tinlo voorschotel of sommige smaken van Degomeat, dan houdt het op, dat vinden ze lang niet zo lekker. Kwartel van Degomeat bijvoorbeeld en de vismix die worden door Kyra niet gewaardeerd.  daarom hier Lotgering, tamro en smuldier. Volgende keer wordt er ook Kivo besteld,.

Maar om terug te komen op Tamro, ik vind het er netjes uitzien en mooi rose. Niet te bloederig, en het ruikt goed.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”