Nagels.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Nagels.

Berichtdoor Barfplaats

keetje
5-sterren

Nagels.

Berichtdoor keetje » Wo 17 Jul 2013, 15:06

Luna's nagels worden zo ontzettend lang. Ik ben al in de weer geweest met allerlei tangen en dremels maar het gaat niet lukken. Er is namelijk een probleem. Het leven loopt echt door tot in de puntjes dus alles wat ik er nu nog af haal gaat pijn doen, maar de nagels zijn gewoon veel te lang. Wat kan ik hier aan doen?
yorokobi
3-sterren

Re: Nagels.

Berichtdoor yorokobi » Wo 17 Jul 2013, 15:37

Steeds een klein puntje eraf halen zodat het leven steeds meer terug trekt.
Dus nu een puntje en bijv over een paar dagen weer een puntje en dit een tijdje volhouden.
keetje
5-sterren

Berichtdoor keetje » Wo 17 Jul 2013, 16:10

Dus dat werkt? Dan ga ik dat maar doen hoewel ze het op het ogenblik dus helemaal niet meer leuk vind dat ik aan haar nagels zit. Dan maar iedere dag een paar nagels doen. Bedankt voor je antwoord. :)
nicolette
4-sterren

Berichtdoor nicolette » Do 18 Jul 2013, 21:14

Met een dremel kun je hele kleine stukjes eraf schuren. Felle zaklamp achter nagel houden en je ziet het leven goed lopen, zodat je precies weet hoever je kunt gaan. Het leven trekt vanzelf weer terug. Daarna goed bijhouden. Ik moet bij mijn hond ook elke 2 weken nagels vijlen. Hij loopt elke dag 4 uur en nog blijven die nagels doorgroeien.
keetje
5-sterren

Berichtdoor keetje » Do 18 Jul 2013, 21:39

Bedankt voor je antwoord, ik heb vandaag 1 poot de nagels iets af kunnen vijlen is echt 1 of 2 millimeter. Het leven loopt helemaal tot het eind. Ik doe nu iedere dag maar een poot en zie dan wel of het terug trekt.
Radja
5-sterren

Berichtdoor Radja » Do 18 Jul 2013, 23:07

Vijlen werkt hier ook prima,maar wel uitkijken,je kan ook in het leven vijlen,maar bloed lang niet zo hard als met knippen!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”