Eerste keer Carnibest

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Eerste keer Carnibest

Berichtdoor Barfplaats

Aura
4-sterren

Eerste keer Carnibest

Berichtdoor Aura » Za 14 Mei 2005, 18:33

Gisteren heb ik 10 kilo Carnibest opgehaald bij de dierenwinkel. Heel apart, die worsten. Aura heeft gisteravond meteen haar eerste portie gehad. Ze keek eerst even raar op, maar toen ik nog eens keek, was haar bak al bijna helemaal leeg!

Ze krijgt nu 1/3 worst per keer (alleen 's avonds dus). Ik moet toegeven dat ik die hamburgers van Duck en Rodi wel makkelijker vind, maar ja. Beetje creatief zijn dan maar.

Ik heb gisteren ook eindelijk een winkel gevonden waar ze Stawi Compleet hebben (ipv alleen vlees of pens van Stawi), dus daar heb ik ook meteen maar wat van gehaald. Een beetje afwisselen is iets goedkoper....

We hebben trouwens nog wel een slag om de diepvries gehad ;D
Er ligt een heleboel vlees, groente, brood etc. voor ons in, nog wat pakjes Rodi, Duck en Stawi voor Aura, en dus 10 kilo Carnibest. Maar, Sita's vlees was ook op, dus daar kwam gisteren ook een nieuwe lading bij.
Het was een beetje proppen.... ::)
diana
5-sterren

Re:Eerste keer Carnibest

Berichtdoor diana » Za 14 Mei 2005, 21:36

lekker hoor
en je kan het best 2 dagen
goed houden ,
wanneer het ontdooit is in de koelkast
Truus
5-sterren

Berichtdoor Truus » Za 14 Mei 2005, 23:22

Ha dat is genieten voor Aura :P :D In de koelkast is het wel 3 dagen houdbaar hoor en anders even iets laten ontdooien, doorzagen met een mes ofzo en dan kan je de rest weer invriezen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”