allergie

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

allergie

Berichtdoor Barfplaats

Rachelle
1-ster

allergie

Berichtdoor Rachelle » Do 12 Mei 2005, 23:22

hoii even een vraagje

Shaggy mijn Amerikaanse Bulldog reu heeft al een tijdje last van allergieen...de eerste twee jaar heeft hij nooit ergens last van gehad..maar de laatste tijd is het hevig..als hij door een mug gestoken word (shaggy heeft in zijn lies geen haar) dan word dat een hele dikke rode bult maar echt breed als een tennisbal en dik... laats had hij met zijn neus in de brandnetels gezeten (alleen met zijn neus weet ik zeker) dat werd meteen dikker dus ik gekoeld en bij hem geslapen (ik word dan meteen para omdat ik bang ben dat het opzweld en hij stikt) de dag erna ligt hij op zijn rug naast me allemaal dikke rode plekken onder zijn buik..dus naar de DA en ja hoor een allergische reactie ..spuit erin en na een paar dagen trokken ze weg...weet iemand hier iets tegen of iets dat helpt
Lizzy
Moderator

Re:allergie

Berichtdoor Lizzy » Vr 13 Mei 2005, 08:59

Ze spuiten waarschijnlijk een antisitamine in? Ik vrees dat je er heel weinig aan kunt doen... Soms helpt Apis Mellifica goed (homeopathisch middel).
Timmy

Berichtdoor Timmy » Vr 13 Mei 2005, 11:02

Denk eerder aan cortico's.... ::)

Gr.
Linda
Breezer
5-sterren

Berichtdoor Breezer » Vr 13 Mei 2005, 13:10

Je zou ook pollen extra vetinair kunnen proberen. Dit zijn homeopatische druppels die werken tegen div. soorten allergieën.
Baat het niet dan schaad het niet zeg ik altijd maar.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”