Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Madelief.
#2671786
Hoi,

Ik lees her en der wat oudere berichten over loopsheidgeuren verminderen mbv chlorella.
Ik ga over een kleine twee weken op pad (in één en dezelfde bus) met mijn dame die ieder moment loops kan worden en haar intacte zoon.
We zullen het hele weekend bij elkaar in een huisje zitten, dus...ik maak me een beetje zorgen over de arme jongen als hij plots zo dicht bij een loopse teef moet zijn de hele tijd (en dan ook nog zijn moeder). Scheiden is uiteraard geen enkel probleem. De benches gaan mee, inde bus zit er een scheidingswand tussen en er zijn aparte slaapkamers. Mogelijk is ze dan zelfs op haar top (great timing...naar een ras evenement met zo'n 300 reuen... ::))

Ze krijgt regelmatig spirulina, maar chlorella eigenlijk nooit. Ik lees ook dat het nogal hoeveelheden zijn die ik moet gaan geven en dat ik het beste zo snel mogelijk kan beginnen. Waar kan ik een grote hoeveelheid chlorella kopen en.... zijn de ervaringen goed?
Gebruikersavatar
Door Madelief.
#2671835
Lizzy schreef: Je moet behoorlijk veel chlorella geven hoor en het helpt..... niet echt. Is mijn ervaring.
Hmmm, dank je. Tegenvallend resultaat dus. Niet geheel verrassend natuurlijk.
Ik wil ook geen gekke chemische sprays gaan gebruiken, dan moeten we maar zien hoe het gaat lopen.

Gelukkig zijn we ook vooral veel buiten en daar is erg veel afleiding. Gelukkig heeft zoonlief nog nooit gedekt dus weet gelukkig nog niet wát hij nu zo graag wil ;D
Gebruikersavatar
Door Madelief.
#2671883
Ik heb maar een 500 tabletten biologische chlorella besteld, heb ik zelf vast ook wat aan ;-)

Als het iets doet is het mooi meegenomen en anders heeft ze een stootkuur basale energie gekregen  ;D
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2693951
Onze oude saarlooswolfhondteefje die gesteriliseerd was kreeg Chlorella rondom de datum dat ze normaal loops moest worden... Dat werkte super... Bij onze andere teven totaal niets terwijl we nog steeds dezelfde reuen hier hebben rondlopen
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door