geeuwhonger met prednoral

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

hamada
5-sterren

Berichtdoor hamada » Do 11 Apr 2013, 18:41

Sinds een paar weken krijgt Joy voor haar syringo klachten prednoral, boven haar gabapentine.
Nu was ze altijd al gesteld op haar eten, maar nu neemt het idiote vormen aan. Zodra er maar iets eetbaars in de buurt is probeert ze uit alle macht het te pakken te krijgen. Helaas is ze al aan de mollige kant, dus we moeten al voorzichtig zijn met de hoeveelheden.
We weten dat die geeuwhonger bij de prednoral hoort, maar ik vraag me af of er iets is wat de drang tot eten toch iets kan verminderen.
Ze krijgt momenteel ongeveer 2x per dag 70 gram kvv met dan nog een stuk gedroogde pens en bij het wandelen nog een paar trainerssnoepjes. (buiten wat ze dan nog jat van de katten).
Het zou heel fijn zijn als er iets zou helpen, want dit is ook sneu. Ze doet of ze de hele dag volstrekt uitgehongerd is. :-[
hannabelgje
5-sterren

Re: geeuwhonger met prednoral

Berichtdoor hannabelgje » Do 11 Apr 2013, 18:51

Ik gaf Frank altijd grote stukken wortel om te eten. Daar was hij best lang zoet mee. Hij had op de pred ook altijd honger.
hamada
5-sterren

Berichtdoor hamada » Do 11 Apr 2013, 19:22

Bedankt voor de snelle reactie. Ga dit ook proberen  :)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”