Tiësto ineens hondepoep aan het eten sinds een paar weken!!

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
Tiesto en Zack
2-sterren

Tiësto ineens hondepoep aan het eten sinds een paar weken!!

Berichtdoor Tiesto en Zack » Zo 24 Mar 2013, 10:34

Tiësto eet sinds een paar weken hondenpoep :-[ Hij at weleens paarde,- en schapepoep en toen hij een pup was een keertje hondenpoep, maar verder gelukkig nooit..Hij is gelukkig nog wel wat kieskeuriger als Zack, die echt alles eet maar is toch raar dat ie daar met zijn bijna 9 jaar ineens mee begint.
Iemand enig idee hoe dit ineens kan? Hij krijgt op dit moment Darf, Kivo, Versvoer en zalm. Hoop in echt dat dit een fase is, vind het bij Zack al zo smerig laat staan dat ik er nu 2 in de gaten moet houden..

groetjes Sandra
EllenL
5-sterren

Re: Tiësto ineens hondepoep aan het eten sinds een paar weken!!

Berichtdoor EllenL » Zo 24 Mar 2013, 14:54

Ik denk dat als hij het ineens is gaan doen na bijna 9 jaar dat het best zou kunnen duiden op een iets minder wordende spijsvertering vanwege de leeftijd, ik neem tenminste aan dat er verder qua voeding etc. niks wezenlijks veranderd is? Ik zou denk ik eerst kijken of je iets als pro biotica of sanoflor kan geven en wat dat doet!
Bieke
3-sterren

Re: Tiësto ineens hondepoep aan het eten sinds een paar weken!!

Berichtdoor Bieke » Zo 24 Mar 2013, 16:15

Mijn oudste krijgt hetzelfde te eten als mijn andere 2 honden. Niets geen seniorvoer. Ze eet nog kipkarkassen. Alleen een beetje langzamer. En een stuk knars gaat er ook nog wel in. Mijn honden vreten geen hondenpoep, maar met koud weer wel een lekkere paarden ijsdrol.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”