voor teefeigenaren: Wie wilt er mee doen aan een onderzoek voor mijn scriptie

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht
anne-rené
2-sterren

voor teefeigenaren: Wie wilt er mee doen aan een onderzoek voor mijn scriptie

Berichtdoor anne-rené » Wo 20 Mar 2013, 14:45

Geachte hondeneigenaar,

Op dit moment ben ik  student aan de school voor klassieke dierenhomeopathie te Amersfoort en zit in het laatste jaar. In dit laatste jaar sta ik voor de opgave om een leuke scriptie te schrijven.

Het onderwerp van mijn scriptie is: Problemen bij loopsheden.

Ik wil graag onderzoeken of teveneigenaren problemen ondervinden met hun hond omtrent loopsheden. Uw gegevens worden geheel anoniem verwerkt. Er worden geen namen genoemd in mijn scriptie en ik zal zeer vertrouwelijk met uw gegevens omgaan. Ik hoop dat u aan mijn onderzoek zou willen meewerken. Het kost u ongeveer een kwartier van uw tijd. Wilt u meewerken stuur me een PB met het e-mailadres waar ik het vragenformulier heen mag mailen.

Met vriendelijke groet,
Anne-René van Wissen
4e jaars student aan de school voor klassieke dierenhomeopathie

*Aangepast door moderator, in strijd met de regels omtrent reclame*
Laatst gewijzigd door anne-rené op Wo 20 Mar 2013, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Unicorn
1-ster

Re: voor teefeigenaren: Wie wilt er mee doen aan een onderzoek voor mijn scriptie

Berichtdoor Unicorn » Do 21 Mar 2013, 16:14

Ik heb de vragenlijsten voor je ingevuld. Hoop dat er nog meer zijn die je hierbij willen helpen.
petramarcel
5-sterren

Re: voor teefeigenaren: Wie wilt er mee doen aan een onderzoek voor mijn scriptie

Berichtdoor petramarcel » Do 21 Mar 2013, 16:31

O stuur maar op hoor, heb 3 teven maar alleen de jongste is nu net bijna klaar met haar eerste loopsheid.
Email staat in m'n profiel.
RuBep
4-sterren

Berichtdoor RuBep » Zo 31 Mar 2013, 14:58

Wil het ook wel invullen voor je, heb 1 teefje van 9 mnd die 1 keer loops is geweest.
rubep@kpnmail.nl
hummeltje
1-ster

Berichtdoor hummeltje » Zo 31 Mar 2013, 16:48

Ik wil wel helpen. De laatste twee loopsheden waren echter zo heftig dat wij hebben besloten haar te laten castreren. Ik weet niet of wij dan nog kunnen deelnemen?
pleuntje
5-sterren

Berichtdoor pleuntje » Zo 21 Apr 2013, 16:24

Ik wil best helpen, maar heb nu een teefje van bijna 5 maanden en nog niet loops geweest. Ik weet niet binnen welke termijn je iets moet weten. Mocht Tess loops worden wil ik je mijn bevindingen wel laten weten. Dus heb je hier interesse in dan hoor ik het wel van je. Mijn andere hond is een reu, dus daar heb je niks aan.
var Stolthet
4-sterren

Berichtdoor var Stolthet » Za 27 Apr 2013, 18:46

3 teven hier waarvan er 1 een saarloos... dus een kompleet ander ritme van loopsheid dan de gemiddelde hond
danielle1980
5-sterren

Berichtdoor danielle1980 » Ma 13 Mei 2013, 08:54

;D mijn honden zijn zeer apart lol maar je kan altijd sturen
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Di 14 Mei 2013, 12:22

Ik heb een pb gestuurd, maar niks meer op gehoord, dus of het nog ''loopt''?  ???
petramarcel
5-sterren

Berichtdoor petramarcel » Di 14 Mei 2013, 20:01

Ik heb ook nooit wat gehoord, dus lijkt me tijd voor een slotje.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”