Kemi 2 jr -> enten geboosterd?

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Kemi
3-sterren

Berichtdoor Kemi » Do 14 Feb 2013, 21:38

Ohh...ik zit al uren op BP alle ent-topics (en dat zijn er heel wat) uit te pluizen, maar echt een passend plaatje heb ik nu nog niet.
Kemi heeft de standaard pup-entingen gekregen en vorig jaar in feb (ze is dan 15 maanden oud) de grote cocktail in de vorm van:
nr 3 parvo
nr 4 hondenziekte
nr 5 leverziekte
nr 6 weil
nr 7 pi kennelhoest
nr 8 bordetella kennelhoest
Ze ging toen naar de hondenopvang iedere week dus vandaar de hele riedel. Ik had toen info gevraagd en had begrepen dat als ik haar deze zou geven, ze vanaf dan 3 jaar niet gevaccineerd hoefde te worden omdat de stoffen dan geboosterd zouden zijn?

Nu van de DA de gezellige uitnodigingskaart gekregen voor een kleine cocktail, in haar boekje staat ook achter de stickertjes: volgende feb 2013.
In principe hoeft ze nu toch niet persee??

Naar de dagopvang gaat ze sinds vandaag niet meer, wel vanaf volgende week met een uitlaatservice mee en die willen het hele gebeuren; vacc vlooien wormen etc. maar ze controleren niet de boekjes, maar vertrouwen de klanten. Niet vaccineren -> niet met de uitlaatservice mee...Dat is, stel dat ze idd niet persee hoeft, nog een beetje een puntje waar ik voor mezelf uit moet komen...verzwijg je zoiets? Ik ben er voor mezelf uit dat ik liefst niet wil vaccineren, maar ik ben wel afhankelijk van de uitlaatservice en kemi heeft nu het laatste beschikbare plekje op de donderdag gekregen...
Ik kan vragen of ze titeren accepteerd natuurlijk, maar dat is in mijn ogen 'slapende honden wakker maken'  :biggrin2:
bosnimf1976
3-sterren

Re: Kemi 2 jr -> enten geboosterd?

Berichtdoor bosnimf1976 » Vr 15 Feb 2013, 23:58

Eerlijkheid duurt het langst vind ik altijd. Vraag je het titeren toch?

Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”