Afgooien onderwol

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Afgooien onderwol

Berichtdoor Barfplaats

Boeffie Blafmans
5-sterren

Afgooien onderwol

Berichtdoor Boeffie Blafmans » Ma 04 Feb 2013, 13:04

Hangt dit samen met hormoonschommelingen tijdens loopsheid? Wij hebben onze pepi onlangs laten dekken en vlak erna is ze in de rui gegaan, terwijl het putje winter is ??? Het is hier normaal dat ze in de rui gaan na het zogen van een nest, maar na een dekking?
Boeffie Blafmans
5-sterren

Re: Afgooien onderwol

Berichtdoor Boeffie Blafmans » Ma 04 Feb 2013, 13:08

Ik lees net al een antwoord in een ander topic... dat het idd na een loopsheid voorkomt, wel bizar zeg, zo in de winter. Ik vraag me af of dat iets is dat ze vooral doen in warmere klimaten? Ze komt uit Belgie, leeft hier nu 1,5 jaar bij ons, maar vorige winter was ze niet loops in de winter. Alle teefjes die hier zijn opgegroeid doen dit niet na een loopsheid.
M@rina
5-sterren

Berichtdoor M@rina » Ma 04 Feb 2013, 14:05

Mijn cockerteefje liet heel veel haar los nadat ze loops was geweest, of eigenlijk beter gezegd als ze schijnzwanger werd. hele bossen haar kwamen er af soms zelf zo dat dunne plekken op de rug had.Vandaar ook mijn vraag in dat andere topic over haar verlies
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”