wondje in bek

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

wondje in bek

Berichtdoor Barfplaats

kiara
5-sterren

wondje in bek

Berichtdoor kiara » Di 29 Jan 2013, 21:48

weet iemand of ik hier iets aan kan doen,mijn sint pup heeft nu voor de tweede keer een wondje op haar tandvlees ter grote van een erwt,verleden keer niks aan gedaan en is vanzelf overgegaan,maar vraag mij toch af of er evt wat is wat je erop kan smeren of zo,ik denk dat het komt van het spelen met de berner doen af en toe zo achterlijk met elkaar.
ze heeft ook nog haar melkhoektanden,nou is er 1 van wat gelig maar ik zie wel al klein puntje nieuwe tand,de melktand zit nog niet los wat zouden jullie doen? der uit laten halen bij da of even aankijken?

heb nl bij mijn chihuaha wel eruit laten halen en maar goed ook want daar zat nog een giga wortel aan,maar die melktand was niet geel,en mijn ervaring dat het eerder bij kleine hondjes voorkomt dat er wel eens een hoektandje dubbelgroeit en dat de melktand er dan bij de da eruit moet,maar bij grote honden nog nooit meegemaakt,ook niet dat de melktand gelig is, misschien ook gestoten met spelen evt???

:(
lauraV
5-sterren

Re: wondje in bek

Berichtdoor lauraV » Wo 30 Jan 2013, 03:38

hoe oud is de sint pup  nu?
kiara
5-sterren

Re: wondje in bek

Berichtdoor kiara » Wo 30 Jan 2013, 09:35

bijna 5maanden ze eet wel gewoon is nu een eend aan het verorberen :biggrin2:
Barfplaats