honger

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

honger

Berichtdoor Barfplaats

avalon
5-sterren

honger

Berichtdoor avalon » Ma 03 Nov 2003, 21:21

Mijn honden hebben de laatste tijd veel honger. Nu vraag ik me af of ik misschien te weing geef. Ze zien er wel goed gevuld uit (beginnen iets dik te worden). gewicht is 14 (avalon) en (angie)18 kg. Vanmorgen hebben ze ieder 100 gr energique gekregen en vanmiddag 300gr (angie 350gr) lamshart met ieder 100gr gf mix. Als ik naar hun postuur kijk lijkt het dat ze dikker worden vooral Avalon, (=schijnzwanger) vandaar ook mijn vraag over de maagvulling.
Ink

Re:honger

Berichtdoor Ink » Ma 03 Nov 2003, 21:41

Te weinig? Als je als basis 2% neemt ...
Misschien alles in 1 keer voeren? Of de groente apart met desnoods een frutseltje Energique erdoor en de andere maaltijd de rest? En 3 ons lamshart vind ik een beetje veel orgaan, wanneer je bedenkt dat de meeste kantenklaarvoeren toch wel voor het merendeel uit orgaanvlees zullen bestaan. Kipfilet? Is dat wat?
Is dit voor een dagje in de week of vaker? Dan moet je misschien wat meer op verhoudingen gaan letten.
avalon
5-sterren

Berichtdoor avalon » Ma 03 Nov 2003, 22:21

Ik geef ze niet vaak orgaanvlees dit was wat ze vandaag gegeten hebben, (ik geef het tussendoor ook wel eens als snoepje, nooit meer dan 25gr pd). Ze krijgen hoofdzakelijk energique.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”