wie kent www.slachterijvugts.nl met winkel in Rotterdam

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Ingrid S
2-sterren

Berichtdoor Ingrid S » Zo 20 Jan 2013, 11:16

Wie heeft hier wel eens iets gekocht. Ze zitten bij een winkel in in Rotterdam. Ik wil een keer naar Islam-centrum in Rotterdam en deze zitten op nog geen 10 minuten hiervandaan. Kom zelf uit de hoekse waard en ben bang dat ik niet genoeg variatie heb bij alleen islam centrum. ik wil dan in een keer alles wat nodig is halen.

Wie o Wie
eelke
Moderator

Re: wie kent www.slachterijvugts.nl met winkel in Rotterdam

Berichtdoor eelke » Zo 20 Jan 2013, 11:34

Ingrid S schreef:Wie heeft hier wel eens iets gekocht. Ze zitten bij een winkel in in Rotterdam. Ik wil een keer naar Islam-centrum in Rotterdam en deze zitten op nog geen 10 minuten hiervandaan. Kom zelf uit de hoekse waard en ben bang dat ik niet genoeg variatie heb bij alleen islam centrum. ik wil dan in een keer alles wat nodig is halen.

Wie o Wie

Ik haal er wel een wat kip af in Steenbergen zelf. Maar je kunt er dus alleen de kip halen zoals ik begrijp, van andere beestjes geen karkassen.
Elvira
5-sterren

Berichtdoor Elvira » Zo 20 Jan 2013, 13:51

eelke schreef:Ik haal er wel een wat kip af in Steenbergen zelf. Maar je kunt er dus alleen de kip halen zoals ik begrijp, van andere beestjes geen karkassen.

Op de website staan ook konijnen, duiven, eenden, lam en herten. Ik kan geen prijzen vinden. Kipkarkassen kan ik hier in de buurt halen, maar het overige is wel interessant
Ingrid S
2-sterren

Berichtdoor Ingrid S » Zo 20 Jan 2013, 14:41

ja vond ik ook ga denk ik wel even kijken als ik naar Islam Centrum ga.

hebben jullie nog andere adresjes?
judith1967
5-sterren

Berichtdoor judith1967 » Zo 20 Jan 2013, 18:39

Op de site zie ik alleen de winkel in Diessen staan,waar precies zit de winkel in Rotterdam?

Edit al gevonden via Google
Laatst gewijzigd door judith1967 op Zo 20 Jan 2013, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Zo 20 Jan 2013, 18:46

Elvira schreef:Op de website staan ook konijnen, duiven, eenden, lam en herten. Ik kan geen prijzen vinden. Kipkarkassen kan ik hier in de buurt halen, maar het overige is wel interessant

Ja weet ik maar volgens mij wordt dat niet als barf materiaal verkocht zeg maar... maar ik kom dan ook niet in de winkel zelf.
Ingrid S
2-sterren

Berichtdoor Ingrid S » Zo 20 Jan 2013, 19:05

maakt dat uit dan dat het niet als barf produkt verkocht wordt. als het betaalbaar is!!!
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Zo 20 Jan 2013, 19:10

Ingrid S schreef:maakt dat uit dan dat het niet als barf produkt verkocht wordt. als het betaalbaar is!!!

Nee dat maakt niet uit :) maar vaak zijn het dan gewoon hele dieren, en wel gewoon aan de prijs dus.... ik ben wel erg benieuwd, hoor het grag als er nog meer goed barfmateriaal te krijgen is.

Heb bij hen aan de slachtlijn gestaan en er werd netjes gewerkt, mooie hanen kwamen er binnen hoor  :o
Ingrid S
2-sterren

Berichtdoor Ingrid S » Zo 20 Jan 2013, 19:19

Zal het zeker melden als ik geweest ben. Dat zal nog wel ruim week duren. heb nog teveel lotgering liggen. wil wel wat ruimte in de vriezer hebben als ik ga, moet er toch een stuk voor rijden.

Iemand nog ander adresje???  ik kom ook weleens in Dordrecht
aurora-nero
1-ster

Berichtdoor aurora-nero » Za 02 Feb 2013, 00:15

Ben ook benieuwd als je bent geweest want kom zelf ook regelmatig in IC dus is wel handig als het wat is.
Ingrid S
2-sterren

Berichtdoor Ingrid S » Za 09 Feb 2013, 20:08

ik ben geweest afgelopen woensdag, niet veel soeps gewoon slagerijtje niet echt goedkoop van wat er lag  het zag er wel netjes uit, maar ik vondt de mensen niet echt aardig.  ook in ic geweest, zij zijn wel aardig liepen zelfs mee naar de auto om 50  kilo vlees in te laden. De hondjes vinden het zalig.

Ik ga niet meer naar vugts.

ga nog wel slagerij west keertje proberen
Barfplaats
Gesponsord bericht

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”