Wilde eendendij ontleed (foto)

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Do 03 Jan 2013, 16:42

Ik heb even een wilde eendendij ontleed . Ik weet even niet meer waar de vraag stond ,maar de vraag is wel voorbij gekomen .
Dit was een gemiddelde dij , soms zijn ze even kleiner , soms iets groter . Deze dijtjes komen bij nikedog vandaan , maar bv Degomeat heeft ze ook .
Het kale botje woog 7 gram , het spiervlees wat eraf kwam woog 35 gram . Dus dan hebben diegenen die interesse hebben een idee /beeld bij dergelijke dijtjes .
Dergelijke dijtjes hebben natuurlijk wel een specifieke smaak (wild ) en niet elke hond lust het (helaas )  :biggrin2:
Ik heb hier met mijn kleine Russeltje al diverse trucs geprobeert , maar ze vertikt het . Amber mijn andere hond lust ze ook niet .
Mijn bejaarde Engelse Bulldog lust ze gelukkig wel , verteert ze ook hardstikke goed . Maar ze zijn ook rijkelijk bevleest natuurlijk . Ik heb dus zelf goede ervaringen met dit vleesbot met  een wat oudere barfhond

Afbeelding
rupa
4-sterren

Re: Wilde eendendij ontleed (foto)

Berichtdoor rupa » Do 03 Jan 2013, 19:36

wij zelf hadden ze ook gehaald bij nikedog, mooi stukkie vlees hoor en zeker voor de kleine hond hier eten ze het ook graag.
gr rupa.

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”