15 kilo te licht succesje met foto

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

patricia-kyra
1-ster

Berichtdoor patricia-kyra » Di 18 Dec 2012, 16:37

Afbeelding  Afbeelding

de eerst foto was hoe ze was voor ik begon dit is niet de ergste foto van der, de 2e foto is hoe ze nu is. ik wou dit toch even delen met jullie en toch ook wel even kyra laten zien. allemaal nogmaals heel erg bedankt.
patricia-kyra
1-ster

Re: 15 kilo te licht succesje met foto

Berichtdoor patricia-kyra » Di 18 Dec 2012, 17:11

Afbeelding[/img] op deze zie je het beter hoe ze was
lauraV
5-sterren

Berichtdoor lauraV » Di 18 Dec 2012, 22:38

sow , dat is een heel verschil  :o
ze is een hele mooie dame geworden  :)
hoeveel tijd heeft dit geduurd?
patricia-kyra
1-ster

Berichtdoor patricia-kyra » Di 18 Dec 2012, 23:28

ongeveer anderhalve maand ze is nu al even zo en ze krijgt nu ongeveer 2 maanden kvv. en ben er ook nog steeds heel blij mee dat ik die stap heb gezet.
nova
5-sterren

Berichtdoor nova » Vr 21 Dec 2012, 01:21

das een heel grrot verschil.  :)

heb je haar gekregen in die  eerdere toestand, of  ging het gewoon fout met haar voer?
patricia-kyra
1-ster

Berichtdoor patricia-kyra » Zo 23 Dec 2012, 08:19

ik heb haar overgenomen toen ze 4 maand was, ze at de brokken eerder goed maar op een gegeven moment wou ze het niet meer, andere brokken geprobeerd van duur tot goedkoop van dit tot dat, ze wou ze gewoon echt niet meer dus ze viel steeds verder af een paar keer met mijn vriend er over gehad om haar over te doen op vlees, wou die niet hebben, tot ik er genoeg van kreeg en het niet meer aan kon zien, en gezegd heb van jij kan me de pot op ze gaat over vanaf nu dit kan niet langer zo ik kan het niet meer aan zien. en nu is die ook blij dat ik de stap heb gezet. en gister hebben we er een nieuwe hond bij gehaald die ik rustig over laat gaan op kvv, niet zoals bij kyra pats boem meteen helemaal.
bordie
5-sterren

Berichtdoor bordie » Za 29 Dec 2012, 20:23

[quote="patricia-kyra"]
ik heb haar overgenomen toen ze 4 maand was, ze at de brokken eerder goed maar op een gegeven moment wou ze het niet meer, andere brokken geprobeerd van duur tot goedkoop van dit tot dat, ze wou ze gewoon echt niet meer dus ze viel steeds verder af een paar keer met mijn vriend er over gehad om haar over te doen op vlees, wou die niet hebben, tot ik er genoeg van kreeg en het niet meer aan kon zien, en gezegd heb van jij kan me de pot op ze gaat over vanaf nu dit kan niet langer zo ik kan het niet meer aan zien. en nu is die ook blij dat ik de stap heb gezet. en gister hebben we er een nieuwe hond bij gehaald die ik rustig over laat gaan op kvv, niet zoals bij kyra pats boem meteen helemaal.
[/quote]
hoi,
ow wat fyn voor haar (en jullie natuurlijk) dat ze nu wel goed te eten krijgt.
je kan het beste wel cold turkey dus pats op kvv overgaan met een brokkenhond....
dat staat wel hier ergens op barfplaats.
dan went de hond beter aan kvv.
zeker geen brokken en kvv op 1 dag voeren in ieder geval.
word je 2e hond een pup of volwassen hond?

met mijn vorige hond ben ik toen na een week brok voeren op kvv overgestapt en de brokken aan het plaatselijke asiel gegeven.
ik ben overgestapt op kvv toen omdat hij zulke bergen poepte van brok en van kvv was dat veel minder, dus daar haalt hij meer voedingsstoffen uit.
na een maand kvv dacht ik, hij mag wel eens wat kluiven...toen ben ik rustig aan begonnen met kippennekken erbij eendennekken, eendkarkas haaskarkas enz.
zalmkoppen deed hij een moord voor...

nu heb ik een kleinere hond en zij vind alles van barf heeeeeerlijk.
staat te springen als ik de voerbak pak om te voeren hihi.
patricia-kyra
1-ster

Berichtdoor patricia-kyra » Zo 30 Dec 2012, 11:26

de hond die ik erbij gehaald heb, heb ik helaas terug moeten brengen, hij was agressief tegen andere honden hier thuis lijden ik dat al aardig in goede banen, alleen ging mijn dochtertje mij na doen en sprong er dus ook tussen, het was heel moeilijk om die keus te maken maar ik moest aan mijn dochtertje denken, nu heb ik diegene waar ik in eerste instantie voor ging mee genomen, die hou ik nog heel even op brok en dan over een paar weken gaat die ook over op kvv en net als wat u zegt cold turkey. die ene die ik terug heb moeten doen was 7 maand degene die ik nu heb is 5 maand. 
M@rina
5-sterren

Berichtdoor M@rina » Zo 30 Dec 2012, 11:42

Wat jammer dat je die hond  terug hebt moeten brengen, maar ik snap wel je afwegingen. Heb je een speciale reden waarom je haar nog even op brok laat?
patricia-kyra
1-ster

Berichtdoor patricia-kyra » Zo 30 Dec 2012, 22:08

die nieuwe even vanwege de financiën, vanaf februari gaat die ook over, omdat de kosten voor hem er nu bij komen plus dierenarts kosten in het nieuwe jaar, voor een gezondheids check en volgens mij moet hij ook nog de laatste puppy spuit hebben en een nieuw paspoort voor kyra die is helemaal kapot, en bij de nieuwe moet even goed de luchtwegen en longen na gekeken worden want af en toe ademt die heel snel en zwaar, hij komt uit Bulgarije of Roemenië daar is die als pup op straat gegooid de stichting waar ik hem vandaan heb heeft hem gevonden toen die 2 maand oud was hij was heel ziek maar is helemaal hersteld, alleen viel mij die ademhaling dus op even laten checken dus, maar komt allemaal wel helemaal goed hij is een echte pup hoe een pup hoort te zijn. 
patricia-kyra
1-ster

Berichtdoor patricia-kyra » Wo 02 Jan 2013, 08:30

Afbeelding  dit is mijn nieuwe hond pino ras weet ik niet precies er zit zowiezo herder in
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”