Vraagje Kokosolie

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Vraagje Kokosolie

Berichtdoor Barfplaats

Flyball-Junkies
3-sterren

Vraagje Kokosolie

Berichtdoor Flyball-Junkies » Za 01 Dec 2012, 10:14

Hoi in een vorig topic heb gelezen dat kokosolie heel gezond is voor de honden.Dus wil ik het gaan proberen om het aan mijn twee honden te gaan geven.Ik heb nu de RoyalGreen extra virgin gekocht maar nu blijkt het een soort harde pasta te zijn,moet je dit nu eerst verwarmen zodat het vloeibaar wordt en dan een half theelepeltje geven (beginsituatie en dan langzaam opbouwen)of kan je het zo (In vaste vorm)gaan geven.Mijn tweede vraagje is.Mijn honden krijgen ook iedere dag 1 viscapsule kan ik dit gewoon blijven geven in combinatie met de kokosolie of is het beter om daarmee te gaan stoppen.
De Geijsjes
5-sterren

Re: Vraagje Kokosolie

Berichtdoor De Geijsjes » Za 01 Dec 2012, 13:09

Je kunt het in vaste vorm geven en het kan in combinatie met een visoliecapsule  :)
Flyball-Junkies
3-sterren

Berichtdoor Flyball-Junkies » Za 01 Dec 2012, 14:31

Ok ga ik dat doen,dank je voor je antwoord. :) :) :)
Nadia
5-sterren

Berichtdoor Nadia » Za 01 Dec 2012, 18:35

Kokosolie word vloeibaar boveb 20 graden. Dus in de zomer heb je wel echt een olie :)
RuBep
4-sterren

Berichtdoor RuBep » Zo 02 Dec 2012, 16:30

Grappig, heb van de zomer op advies van iemand een pot cocosolie gehaald om in te gaan bakken, maar is er nooit van gekomen :P Het is een pot biologische geurloze kokosolie van het merk Omega&more.
Zal het lange topic nog wel even doorspitten om te lezen waarom het zo gezond is , maar dit kan ik dus gewoon aan de honden geven? Heb je geen aparte versie om in te bakken en om zo te eten? Ziet er uit als afgekoeld frituurvet..wat ik dan weer wel herken :P
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”