Kyno

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Kyno

Berichtdoor Barfplaats

DJARA
4-sterren

Kyno

Berichtdoor DJARA » Do 11 Okt 2012, 10:42

Zoals een aantal van jullie wel weten, heb ik sinds een paar maanden Kyno onder mijn hoede.
Kyno zou ziek zijn......

index.php/topic,103687.0.html

Nu merk ik dat Kyno helemaal niet ziek is en gewoon als een jonge hond door het leven gaat.
Hij is vrolijk en blij en heeft bij mij nooit een dag gehad dat hij ziek was, niet één.

Ik heb vanaf begin dat hij hier was meteen doorgezet met vers voeren, en het ventje eet nu gewoon met de andere mee.

Nu heb ik op mijn site staan dat ik wil dat de nieuwe eigenaar Kyno ook vers blijft voeren.
Over het algemeen zeg ik dit soort dingen niet tegen mensen die via BiN een hond bemiddeld krijgen.

Nu denk ik dat oa deze eis/wens het bemiddelen van Kyno bemoeilijkt.
Via een Beauceron club dag heb ik van mense daar tien zakken met Cavom brokken gekregen voor BiN.

Jullie voelen het al aan komen denk ik, ik wil eens gaan kijken hoe Kyno het op brokken doet.
Stel dat hij het goed doet op brokken en geen allergieën oid laat zien, dan vergroot dit wellicht zijn kansen om herplaatst te worden.
Want ik merk dat nu iedereen zijn deurtje voorbij loopt!!  :-[

Wat vinden jullie??
En.... als ik over stap op die brokken, moet ik dat dan gefaseerd doen of hopla in een keer over???
Wie o wie????
Laatst gewijzigd door DJARA op Do 11 Okt 2012, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Hanny
5-sterren

Re: Kyno

Berichtdoor Hanny » Do 11 Okt 2012, 11:44

Ik zou het gefaseerd doen. Nergens echt op gebaseerd, maar voor mijn gevoel lijkt me dit beter.
Als wij op vakantie zijn, dan wordt er meestal wat brok en wat smuldier gegeten, dat gaat altijd goed.
Een gedeelte van de maaltijd door brokjes vervangen en maar eens even afwachten.
Ik hoop, dat deze hond ook een goede baas zal vinden.

Hanny
DJARA
4-sterren

Berichtdoor DJARA » Zo 10 Mar 2013, 16:50

Oops sorry had het dubbel gepost...

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door DJARA op Zo 10 Mar 2013, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
tt-tjes
5-sterren

Berichtdoor tt-tjes » Zo 10 Mar 2013, 19:30

wat een mooie kerel.
BAC
5-sterren

Berichtdoor BAC » Ma 11 Mar 2013, 18:42

Ik weet niet of Cavom nu wel zo'n gelukkig/goede keus is, ik heb mijn hond hier ook een tijdje op gehad, resultaat was vrij snel een stinkende hond met een vette vacht waar de kleedjes zo van gingen stinken, dat ik nieuwe moest kopen. Nog maar niet te spreken over de enorme bergen stront die ik zowat met een pedaalemmerzak moest oprapen 4 x per dag.  Daarnaast ging ze ook enorm veel drinken dus moest meer plassen.

Waarom zou je hem overzetten? Laat ze gewoon vrij in de keus van de voeding, hun feessie. Heb jij dr geen last van :-\
Wie weet komen ze dr bij jou op terug wat jij hem voerde :biggrin2: :biggrin2:
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”