Leverproblemen.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Leverproblemen.

Berichtdoor Barfplaats

Bernice Horsten
1-ster

Leverproblemen.

Berichtdoor Bernice Horsten » Zo 30 Sep 2012, 11:05

Lieve allemaal,

Ik heb een oude dame, Kiara, van bijna 14 jaar oud. Zij heeft momenteel lever- en huidproblemen na een kuur met antibiotica en 40 weken homeopathie tegen de ziekte van Lyme. Ik wil mijn lieve Kiara nog een goede oude dag bezorgen en wil daarom vragen of iemand tips heeft over het BARF-en met betrekking tot leverproblemen. Wat kan wel en wat kan niet? Alle tips zijn welkom!
Alvast heel erg bedankt!

Liefs en groetjes,
Bernice.
Boeffie Blafmans
5-sterren

Re: Leverproblemen.

Berichtdoor Boeffie Blafmans » Zo 30 Sep 2012, 14:52

Ik heb zelf geen ervaring met leverproblemen, maar hier vind je uitleg over een dieet bij leverziekten:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 610.0.html
Bernice Horsten
1-ster

Berichtdoor Bernice Horsten » Ma 15 Okt 2012, 14:50

Beste Esther,

Hartelijk dank voor de Informatie, ik had het inmiddels ook gevonden. Ik gebruik nu ook Maria-distel poeder, dit vond ik na speuren op internet. Ze reageert er super op en ik heb het idee dat de buik inmiddels minder dik is. Dan ziet haar huid er inmiddels veel beter uit. En, geheel tegen het BARF-en in: ze krijgt nu in de ochtend vegetarisch eten en s´avonds BARF. Verder krijgt ze het nu verdeeld over 4 porties per dag. Teveel dierlijke eiwitten zijn momenteel slecht voor haar lever dus vandaar het vegetarisch voedsel.
Binnenkort weer bloed af laten nemen en kijken hoe de leverwaardes dan zijn. Ben benieuwd!
Nogmaals hartelijk dank voor de informatie!

Liefs, groetjes en een dikke knuf van Kiara,
Bernice.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”