Waar biologisch vis vandaan halen?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

star
3-sterren

Berichtdoor star » Di 04 Sep 2012, 13:22

Helaas ga ik van Barf over op KVV en dan wel darf.
Dit omdat ik zoveel mogelijk zo niet alles biologisch of wilt wil voeren en hier heel moeilijk aan toekomen is.
Ik kan alleen genoeg vlees bij elkaar halen via de lijntjes die dan weer vol zitten deze kant op aangezien ik niet dagelijks op internet kan.
En orgaan kom ik iedere keer minstens een week tekort ivm bestellingen die later komen, en ik afhankelijk ben van de lijntjes.

Het is voor mij met 5 honden en 3.5 kilo per dag ook nog eens voordeliger om over te gaan op 4 dagen darf eco een vis dag en 2 dagen Barfen met wilt.

Maar hoe kom ik aan wiltvang of bio zalm?
Haal het nu op de markt maar hebben ze geen ecologische vis.
Anne in Duitsland
5-sterren

Re: Waar biologisch vis vandaan halen?

Berichtdoor Anne in Duitsland » Di 04 Sep 2012, 17:31

In Duitsland ligt biologische vis gewoon in het diepvriesvak, bij de andere vissoorten. Even zoeken, maar het is er wel. Misschien in Nederland ook, bij de grotere supermarkten? Als je in de buurt van Duitsland woont, kun je natuurlijk gewoon even overwippen...
ulla
5-sterren

Berichtdoor ulla » Di 04 Sep 2012, 20:14

Wilde zalm kan je als filet zelfs in de supermarkt kopen als je dat zou willen, verder heeft Bandit wilde zalmkoppen/lijf en bij www.okvlees.nl verkopen ze ook een biologische vis ik dacht forel.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”