Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Chezzies
#294466
Ik heb een vraagje, de fokker van mijn 4 weken ouden pup wil ze graag op CB zetten.
De moeder wil ze ook niet zo graag meer voeden, en ze is al een week ongeveer bezig met puppymelk bijvoeren. Ze probeert nu om er wat CB door te doen, maar de pups vinden het niet zo geweldig allemaal. Zodra ze de CB opvoert willen ze niet eten. De puppymelk alleen is niet genoeg ( zegt ze) dus nu wil ze toch maar brokjes gaan weken door de melk om te kijken of ze dat dan wel willen gaan eten.
Gewoon wat ( puppy CB) in het bekje stoppen vinden de pups VIES. Hoe kan je zoiets nou oplossen om toch de brokken te ontwijken?
Door Ine
#294487
Heb hier totaal geen problemen gehad!
Ik heb het neergezet en voor ik iets kon doen, zaten ze er alle 8 van te eten! :-\
Ik heb het ook niet gemengd, maar wel een scheut gekookt water erover gegooid, éénmalig!!
Door Chezzies
#294885
[quote="ine"]
Heb hier totaal geen problemen gehad!
Ik heb het neergezet en voor ik iets kon doen, zaten ze er alle 8 van te eten! :-\
Ik heb het ook niet gemengd, maar wel een scheut gekookt water erover gegooid, éénmalig!!
[/quote]
Ik zag op je site al hoe ze aanvielen, ben er jaloers op haha.
Het gaat in dit geval om twee pups, en ze moet ze echt een beetje pushen om te gaan eten.
Ze heeft ook enerque in huis, dat zou ze ook nog gaan proberen. Ze zijn allebei gewoon lastig dat beloofd wat straks als er 1 hier komt :-)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#294989
Ik denk dat ze smorgens gewoon een bak met vlees moet neerzetten , dan hebben ze honger. Ik heb ook nog nooit gehad dat pups het vlees niet lusten.Het kan wel dat ze al genoeg binnen hebben en dus geen interesse hebben.
Door Chezzies
#295736
[quote="sylvia"]
Ik denk dat ze smorgens gewoon een bak met vlees moet neerzetten , dan hebben ze honger. Ik heb ook nog nooit gehad dat pups het vlees niet lusten.Het kan wel dat ze al genoeg binnen hebben en dus geen interesse hebben.
[/quote]
Ik zal het allemaal doorgeven, dank je
Door Malamute
#295815
Hallo,
Wil die fokker dan geen vers vlees geven ?? Gemalen kip of vuile pens is hier op zijn plaats
Nicole
Door Chezzies
#296347
[quote="Malamute"]
Hallo,
Wil die fokker dan geen vers vlees geven ?? Gemalen kip of vuile pens is hier op zijn plaats
Nicole
[/quote]
De fokker wil graag een compleet versvlees geven.
Door Malamute
#296999
Ik heb het al voorgehad dat mijn puppy's het niet zo goed deden als groenten en/of rijst (dus de volledige voeding) onder het vlees zijn. Mijn ervaring leert dat je heel simpel moet beginnen dus enkel vlees en dan later andere zaken toevoegen. Staat geloof ik ook in een van Billinghurst zijn boeken. Hij beveelt ook aan om enkel met kip (of kippevleugels) te beginnen.
Nicole
Gebruikersavatar
Door sylvia
#297052
[quote="Malamute"]
Ik heb het al voorgehad dat mijn puppy's het niet zo goed deden als groenten en/of rijst (dus de volledige voeding) onder het vlees zijn. Mijn ervaring leert dat je heel simpel moet beginnen dus enkel vlees en dan later andere zaken toevoegen. Staat geloof ik ook in een van Billinghurst zijn boeken. Hij beveelt ook aan om enkel met kip (of kippevleugels) te beginnen.
Nicole
[/quote]

Ik heb nog nooit 1 probleem met een pup gehad op een komplete voeding, allemaal zo met 4 weken een kvv neergezet en het is bij alle puppen zonder een centje pijn naar binnen vertrokken.
Door Ine
#297057
[quote="sylvia"]
Ik heb nog nooit 1 probleem met een pup gehad op een komplete voeding, allemaal zo met 4 weken een kvv neergezet en het is bij alle puppen zonder een centje pijn naar binnen vertrokken.
[/quote]

Hier precies hetzelfde!
Door Chezzies
#299446
Even een update over de pupjes en hun versvleesvoeding. Het bleek dat ze eerst energique met puppenmelk gaf, dat vonden ze dus niet zo geweldig.
Sinds gisteren geeft ze carnibest, en wat blijkt ze vinden dit HEERLIJK :-)
Ze eten dit dus erg goed, ik wist het wel hahaha mijn pupje weet wat ze wil ;D
Door Ine
#299502
[quote="Doggiegirl"]
Even een update over de pupjes en hun versvleesvoeding. Het bleek dat ze eerst energique met puppenmelk gaf, dat vonden ze dus niet zo geweldig.
Sinds gisteren geeft ze carnibest, en wat blijkt ze vinden dit HEERLIJK :-)
Ze eten dit dus erg goed, ik wist het wel hahaha mijn pupje weet wat ze wil ;D
[/quote]

Foto's!! ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#299503
[quote="Doggiegirl"]
Even een update over de pupjes en hun versvleesvoeding. Het bleek dat ze eerst energique met puppenmelk gaf, dat vonden ze dus niet zo geweldig.
Sinds gisteren geeft ze carnibest, en wat blijkt ze vinden dit HEERLIJK :-)
Ze eten dit dus erg goed, ik wist het wel hahaha mijn pupje weet wat ze wil ;D
[/quote]

't beest heeft gewoon een goede smaak ;D.
Door Chezzies
#299773
[quote="Nitus"]
't beest heeft gewoon een goede smaak ;D.
[/quote]
Hahaha tja tis een rottiepup :-)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door