Detox (Phytonics) - hoelang gebruiken?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Aura
4-sterren

Berichtdoor Aura » Ma 09 Jul 2012, 09:00

Aura is 5 weken geleden geopereerd (castratie en verwijdering van twee melkkliertumortjes). Tannetje raadde me aan om een detox-kuur te doen als ze helemaal hersteld was, i.v.m. de narcose e.d., dus ik heb Detox comp van Phytonics gehaald.
Weet iemand hoelang ik dit moet geven?
Er staat wel op hoeveel druppels ze moet hebben, maar niet hoelang de kuur moet duren...

En nog een vraagje: Ze moet over een tijdje nog een keer onder narcose om een klein knobbeltje/wratje bij haar oog weg te laten halen. Hoeveel tijd moet er tussen de detox-kuur en die operatie zitten?
nienk
5-sterren

Re: Detox (Phytonics) - hoelang gebruiken?

Berichtdoor nienk » Ma 09 Jul 2012, 14:46

ik geef het Reus zo'n 2 weken denk ik. 1 druppel per dag op voeren, dan een tijdje constant, en weer afbouwen. meestal zie ik aan hem wanneer hij over het ergste heen is, en dan ga ik weer afbouwen. maar ik kan me voorstellen dat het nogal hond specifiek is, dus ik zou het als ik jou was eigenlijk even aan Tannetje vragen.

over de tijd tussen de detox en volgende operatie kan ik je niets zinnigs zeggen.

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”