fifty fifty

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

fifty fifty

Berichtdoor Barfplaats

jeanne
5-sterren

fifty fifty

Berichtdoor jeanne » Wo 29 Okt 2003, 16:18

Als ik nu smorgens carnibest ga geven en 's avonds zelf iets klaarmaak, moet ik dan iets van vit. gaan toevoegen, of krijgt ze dan nog voldoende binnen?
Ik dacht 1 keer per week een groot bot met vlees, en 1 keer per week kippevleugeltjes of nekjes, als calciumbron?
Verder 1 keer hart met vlees en groenten, 1 keer lever met vlees met groenten, 1 keer vis met groenten, en 2 keer kalfs of ander vlees.
Kan dit zo? ???
roger

Re:fifty fifty

Berichtdoor roger » Wo 29 Okt 2003, 16:23

<<Als ik nu smorgens carnibest ga geven en 's avonds zelf iets klaarmaak, moet ik dan iets van vit. gaan toevoegen, of krijgt ze dan nog voldoende binnen?<<

Jeanne, als je varieeert, varieerdt en varieert, en nadien nog eens afwisseld met iets anders , moet je je kompleet geen zorgen maken om gelijk welke tekorten met 's morgens Carnibest " en 's avonds......."variatie" 8) 8) 8)

Gr.
Roger.
jeanne
5-sterren

Berichtdoor jeanne » Wo 29 Okt 2003, 16:27

Ja, ik weet het, als het om mijn eigen hondje gaat he ;)
dan ben ik zooooooooo onzeker, stom he?
Vind het steeds leuker gaan worden om iets klaar te maken, zo van, wat zullen we vanavond eens in de bak gooien ;)
Thanks
roger

Berichtdoor roger » Wo 29 Okt 2003, 16:41

<<Ja, ik weet het, als het om mijn eigen hondje gaat he ;)
dan ben ik zooooooooo onzeker, stom he?<<

Neen Jeanne, dat is een bewijs dat je met de gezondheid van je hond begaan bent , en das positief.

Die vele vragen van de baasjes die overstappen van brok naar vers zijn niet meer
dan "ontgiftigingsverschijnselen " van een jarenlange hersenspoelingsprocedure van de brokken industrie.

c'est tout.

howdoe.

Roger.
Marie
1-ster

Berichtdoor Marie » Wo 29 Okt 2003, 16:46

Inderdaad hersenspoelingen. Vandaag in de dierenwinkel: `Geef je alleen vervlees voeding en helemaal geen brokken??, dat kan niet hoor! Dan krijg je tekorten!´. Nou vraag ik je, tekorten door te weinig brokken!!! hahahaha, ik ging er maar niet eens meer tegenin. Mensen kunnen niet meer logisch nadenken.
jeanne
5-sterren

Berichtdoor jeanne » Wo 29 Okt 2003, 16:47

roger schreef:
Neen Jeanne, dat is een bewijs dat je met de gezondheid van je hond begaan bent , en das positief.

howdoe.

Roger.

Thanks again :-*
heb net nog snel lamshartjes uit de vriezer gehaald, en de carnibest terug de koelkast in. Hihi
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”