Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MargaS
#2357196
Kan ik zomaar runderstrot aan mijn kvv-ers geven? En hoeveel? Ze krijgen ongeveer 500gr kvv per dag.
Heb ze besteld, maar twijfel nu weer.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2357221
Runderstrot is heel zacht en bestaat voornamelijk uit kraakbeen. Het wordt meer voor de lol gegeven, dan dat het echt iets toevoegd.
Volgens mij mag je het gewoon geven, omdat het zo zacht is.

Judith
Door itslein
#2358212
Ja dat heb ik hier ook al eens gelezen dat honden vreselijk aan de diarree gaan van runderstrot. Is dat met lamsstrot minder?
Gebruikersavatar
Door pike
#2358268
Die van mij gaan van een runderstrot aan de dunne dus geef ik ze niet meer. Een lamsstrotje krijgen ze af en toe wel, dat geeft geen problemen, maar dat zijn maar zulke kleine dingetjes dat is hap slik weg. Daar valt dus niet lekker aan te kluiven. Er zijn echter heel veel honden die zonder problemen runderstrot eten dus ik zou het gewoon proberen.  ;)
Door Nadia
#2358289
Met een lamsstrot kan Kain inderdaad niet lekker kluiven. Kain reageert niet met diaree, dus idd gewoon proberen.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2358292
Het ziet er zo bevroren vrij fors uit, dus ik denk dat ik het ga geven en als ze op de helft zijn weer afpak om het de volgende dag weer te geven.
Anders krijgen ze veel te veel binnen in vergelijk met hun dagelijkse portie.
Vandaag kippennekken gegeven. Twee slikten ze zo door en de andere twee lagen er lekker aan te knabbelen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door