Wie kent Grau

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Wie kent Grau

Berichtdoor Barfplaats

Bertine
4-sterren

Wie kent Grau

Berichtdoor Bertine » Do 31 Mei 2012, 21:45

Wie kent dit product, gebruikt het en wil ervaring delen.

Mijn duits is te slecht om een goede indruk te krijgen.

http://www.grau-gmbh.de/
SjaakBF
3-sterren

Re: Wie kent Grau

Berichtdoor SjaakBF » Do 31 Mei 2012, 22:09

Wat wil je ervan weten?
Ze maken oa brokken en gedroogde groentenmixjes, met en zonder granen. Zelf heb ik geen ervaring mee maar ik zie het wel vaker net over de grens in de winkel liggen.
Voor BARFhonden hebben ze naar mijn idee niks wat een goede aanvulling kan zijn.

Nicole
MargaS
5-sterren

Berichtdoor MargaS » Do 31 Mei 2012, 22:14

SjaakBF schreef:Wat wil je ervan weten?
Ze maken oa brokken en gedroogde groentenmixjes, met en zonder granen. Zelf heb ik geen ervaring mee maar ik zie het wel vaker net over de grens in de winkel liggen.
Voor BARFhonden hebben ze naar mijn idee niks wat een goede aanvulling kan zijn.

Nicole

Bij welke winkels zie je dat liggen dan? Ik woon over de grens maar behalve brok zie ik hier nooit iets bijzonders.
Bertine
4-sterren

Berichtdoor Bertine » Do 31 Mei 2012, 22:18

Ik was gewoon benieuwd of het een bekend bedrijf is en de producten gebruikt worden onder de Barfers.

ik begreep ervan dat ze het zelf wel aanbieden als aanvulling op een Barfmenu?

Nu mijn hondje artrose lijkt te hebben en zijn kruisbanden aangedaan zijn zoek ik natuurlijke middelen die kunnen ondersteunen/helpen.

Ik had dit bedrijf eerder gezien maar er toen iets mee gedaan vanwege de taal. Nu schoot het me weer te binnen of het iets kan zijn.

Er is in Nederland natuurlijk ook zat op het gebied van aanvulling ondersteuning bij artrose etc. Maar er schijnt een lokatie van Grau bij mij in ht dorp te zitten. Dus vandaar de interesse.
SjaakBF
3-sterren

Berichtdoor SjaakBF » Do 31 Mei 2012, 23:55

MargaS schreef:Bij welke winkels zie je dat liggen dan? Ik woon over de grens maar behalve brok zie ik hier nooit iets bijzonders.

Bij het Futterhaus(.de) hebben ze het bij ons. Tenminste daar hadden ze het... ik heb er de laatste tijd niet meer op gelet omdat dit een afdeling is die ik altijd oversla. Online heb ik het meen ik ook gezien bij zooplus.nl en .de?
Nicole
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”