Wat zou dit kunnen zijn ?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Ma 14 Mei 2012, 17:41

Amber had net even een speelmoment , nadat het genoeg was moest ze het speeltje weer aan mij geven . Even een aai over haar kop en ik voel ineens dat haar oorschelp dik aanvoelt . Direct in haar oor gekeken .... niets bijzonders , geen stank , geen viezigheid, niet rood of geirrriteert , geen wondje , geen kopschudden , en ze laat het gewoon toe . Voor de zekerheid haar temp opgenomen , 37,8 ..... Ze is gewoon levendig . Maar het voelt dus gewoon dik aan . Nog nooit meegemaakt met haar . Haar oorschelp staat natuurlijk ook wat raar omdat het dik is . Iemand enig idee ? Ik zou zelf denken als ze bv ergens doorheen heeft gelopen dan zou dat zichtbaar moeten zijn ? Rode huid bv of een bultje of iets dergelijks
miik
5-sterren

Re: Wat zou dit kunnen zijn ?

Berichtdoor miik » Ma 14 Mei 2012, 18:14

Klinkt als een bloed oor... Dan is er bloed in het oor gelopen en voelt de schelp dik aan.
Maar volgens mij kan dit ook pijnlijk zijn. Anders moet je even op google kijken.
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Ma 14 Mei 2012, 20:36

miik schreef:Klinkt als een bloed oor... Dan is er bloed in het oor gelopen en voelt de schelp dik aan.
Maar volgens mij kan dit ook pijnlijk zijn. Anders moet je even op google kijken.

Ik denk dat je weleens gelijk kan hebben . Net idd even op google gekeken . Ik weet wat me morgen te doen staat , d.a bellen en even laten zien
In elk geval bedankt voor het meedenken  ;)
miik
5-sterren

Berichtdoor miik » Di 15 Mei 2012, 00:42

Succes bij de dierenarts !
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Di 15 Mei 2012, 08:37

miik schreef:Succes bij de dierenarts !

Dank je , ga zo even bellen . In elk geval het oor even van binnen laten bekijken en verder bespreken wat wijsheid is . Het zit wel aan de bovenkant , dus er is nog geen sprake van afsluiting gehoorgang . Maar het is wel behoorlijk gezwollen .
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”